تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط عمومی امروز کشورهای اسلامی ،رویارویی ایمان و کفر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو مجلس خبرگان رهبری شرایط عمومی امروز کشورهای اسلامی ،رویارویی ایمان و کفر است ساری -ایرنا- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اعراب جاهلیت قبل از اسلام نیز در ماه رجب شمشیر ها را غلاف می کردند، ولی خاندان سعودی در این ماه آتش بر سر مردم یمن می ریزند، گفت: شرایط عمومی امروز کشورهای اسلامی رویارویی ایمان و کفر است.


به گزارش ایرنا آیت الله علی معلمی که روز چهارشنبه در جمع روسای کانون های بازنشستگی شهرستان های مازندران در ساری سخن می گفت، افزود: کسی که مدعی خادم الحرمین در سرزمین وحی حاکمیت دارد ، کار را به جایی رسانده که از فرمان قرآن نیز سر پیچی می کند.
امام جمعه قائمشهر با تاکید بر اهمیت وحدت بین شیعه و سنی و مسلمانان ، ادامه داد : امروز دشمنان علیه ایمان مسلمانان هجوم آوردند، بطوریکه مردم یمن را در ماههای حرام خدا به خون خاک می کشند.
آیت الله معلمی ضمن تبریک سالروز میلاد ابوالفضل عباس خاطرنشان کرد : تمامی جلوه های رشادت و ایثارگری و ایمان مستحکم این حضرت در روز عاشورا نمایان شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز توجه به ارزشهای و آرمان های اهل بیت می تواند مسلمانان را به وحدت و یکپارچگی سوق بدهد، خاطر نشان کرد: حضرت عباس در تلاش واقعی راه خدا به شهادت رسید.
عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه در عرصه کار و مدیریت یاد کرد و اظهار داشت: تمامی مدیران امروز کشور باید به خواسته ها و توقعات این قشر توجه ویژه ای داشته باشند.
جانعلی شمشیر بند رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز در این نشست از حمایت شهرداری و شورای اسلامی نسبت به خواسته های کانون بازنشستگان مازندران در مرکز استان خبر داد و گفت : ارایه خدمات عمومی برای قشر بازنشسته و زنان و مردان سالخورده در شهرها از وظایف اصلی شهرداری و شورای اسلامی است.
وی با بیان اینکه مناسب سازی اماکن تفریحی و گردشگری برای استفاده ازسالخوردگان از برنامه های جدی شورای اسلامی شهرها باید باشد، خاطر نشان کرد: در گذشته به این موارد توجه نمی شده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست روسای کانون بازنشستگان شهرستان های مازندران از شکل گیری کانون بازنشستگان صنفی در هر یک از ادارات و نها های دولتی و غیر دولتی انتقاد کردند.
آنان گفتند که گرفتن خدمات با شکل گیری از صنوف بازنشستگی بسیار اندک و بی اثر است ، در صورتیکه کانون بازنشستگان می تواند با جذب تمامی بازنشستگان از هر دستگاه و نهادی اثر گذار و به مشکلات و خواسته های آنان توجه بهتری کند.
آنان تصریح کردند: قانون خدمات کشوری که در مهر ماه سال 1386 به تصویب رسیده از موجب کاهش و تضییع حق و حقوق بازنشستگان شده است.
روسای کانون بازنشستگان استان مازندران خواستار بازنگری و اصلاح این قانون شدند.
کانون بازنشستگان استان مازندران بیش از شش هزار نفر عضو دارد.ک/3
6990/6097



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن