تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی کشورهای اسلامی در تشخیص دوست و دشمن دچار خطای باصره اند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برخی کشورهای اسلامی در تشخیص دوست و دشمن دچار خطای باصره اند


پیش از ظهر امروز اساتید، قاریان و حافظان قرآنِ شرکت‌کننده در سی و دومین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دیدار شرکت‌کنندگان در سی و دومین مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم، ضمن خوشامدگویی و تقدیر از همه فراهم‌آورندگان این مراسم گفتند: حقیقتا عطر قرآن در فضای زندگی می‌پیچد وقتی که قراء، حفاظ و اهل قرآن و مأنوسان به قرآن به پراکندن تلاوت آیات قرآن می پردازند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: من از همه دست اندرکاران تشکر می کنم، از قراء ‌محترم تشکر می‌کنم از کسانی که امروز برنامه اجرا کردند تشکر می کنم، امیدواریم که خداوند ما را اهل قرآن قرار دهد.

ایشان تأکید کردند: باید اهل قرآن شد، تلاوت قرآن مقدمه است،‌ هدف نیست،هدف تخلق به اخلاق قرآن است. از زوجات مکرمه پیغمبر (ص) نقل شده است که درباره اخلاق پیامبر (ص) ‌اینجور گفته شده است: اخلاق پیغمبر قرآن بود یعنی پیغمبر قرآن مجسم بود. این لازم است.

دیدار قاریان با رهبری

رهبر معظم انقلاب افزودند: رفتار ما، اخلاق ما و تخلق شخصی ما باید بر طبق قرآن باشد، این لازم است، تلاوت مقدمه این است. فقط هم این نیست علاوه بر شکل‌گیری شخصی بر طبق قرآن، جامعه ما و محیط زندگی ما هم باید قرآنی باشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: نگذاریم جاهلیت خود را بر جوامع و زندگی ما تحمیل کند که البته کرده است. حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم افزودند: امروز دنیای اسلام در چنبره فشار نظام های جاهلیت رنج می برد و درد می کشد.

ایشان افزودند: امروز دنیای اسلام دچار ضعف، فقر و اختلاف و جنگ های داخلی است و در مصرف کردن منابع و نیروهای عظیم درونی خود علیه خود است که این را بر دنیای اسلام تحمیل کرده اند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: قرآن می خواهد ما را از فشار این تحمیل ها خارج کند و باید به اینجا برسیم ؛ قرآن را فرا و با آن انس بگیریم و در برابر آن تسلیم باشیم.

ایشان افزودند: برای حرکت به سمت اهداف قرآن، عزم و اراده به خرج دهیم و آن وقت می توانیم، می توانیم و اگر یک قدم جلو برویم خدای متعال به ما نیروی مضاعف می بخشد، این آن چیزی است که ملت های مسلمان باید آن را بفهمند و درک کنند بنابراین یک قدم برداریم، تجربه کنیم، ما تجربه کردیم، ما ملت ایران تجربه کردیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: هر حنجره ای که در جهت اختلاف حرف بزند، چه بداند و چه نداند، بلندگوی دشمن است.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم افزودند: باید مراقب بود تا حنجره ما بلندگوی اختلاف نشود و فریاد اختلاف سر ندهد.

رهبر معظم انقلاب با بیان این که ملت ایران در مقابل دشمنان اسلام و قرآن تسلیم نشد و مقاومت کرد و خدا به ما نیرو داد، گفتند: ما هر چه بیشتر مقاومت کردیم پیروزی ها و توانایی هایمان و امید ما به آینده بیشتر شد و این همان نسخه علاج برای دنیای اسلام است.

ایشان افزودند: یکی از چیزهایی که دشمنان اسلام در درون امت اسلامی دنبال می کنند ایجاد اختلاف است که باید جلوی آن را گرفت.

رهبر معظم انقلاب، اختلاف مذهبی، اختلاف شیعه و سنی، اختلاف عرب و عجم و اختلاف کشورهای گوناگون و قومیت ها، ملیت ها و تعصبات ناسیونالیستی را از جمله اختلاف افکنی های دشمنان در میان جوامع اسلامی دانستند که سعی دارند آن را مشتعل کنند و باید جلوی اینها ایستاد.

ایشان افزودند: گفتن این حرف آسان، اما عمل کردن به آن دشوار است لکن راه عمل وجود دارد و راه باز است.

رهبر معظم انقلاب گفتند: عامل اصلی برای مقابله با این اختلاف افکنی ها،‌ عزم و اراده و بصیرت است و باید با بصیرت، دوست و دشمن را از هم شناخت.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز در کشورهای اسلامی، کشورهایی هستند که مسئولان آنها دچار خطای باصره اند و نمی توانند دوست را از دشمن تشخیص دهند و آنان دشمن را دوست و دوست را دشمن می دانند و ضربه می خورند.


شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن