تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798357945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بافق: ایثارگری بخشی از فرهنگ دینی و انقلابی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بافق: ایثارگری بخشی از فرهنگ دینی و انقلابی است یزد - ایرنا - امام جمعه بافق جانبازی و ایثارگری را بخشی از فرهنگ دینی و انقلابی خواند و گفت: فداکاری میراث گرانبهایی است که باید در بستر تاریخ از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.


حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جانباز علقمه و پرچم دار لشکر ابا عبدا... (ع) بهترین الگوی ماندگار در جهان تشیع و میان انسان های آزاده و آزاد اندیش است.
امام جمعه بافق این روز را مناسب ترین انتخاب در تقویم کشورمان برای روز جانبازان خواند و گفت: این عزیزان باید به خود ببالند که روز میلاد قمر بنی هاشم (ع) روز جانباز و ایثار نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: عاشقی و فداکاری سپهسالار امام حسین (ع) در تاریخ ثبت است و به عنوان سند ماندگار همواره عشق به امامت و ولایت را در وجود نسل امروز و فردا زنده می کند و جانبازان عزیز هم باید این جوان مرد تاریخ اسلام را الگو زندگی خویش قرار دهند.
امام جمعه بافق افزود: بالاترین و بهترین الگو را جانبازان از علمدار کربلا گرفتند و در حفظ و صیانت از دین وانقلاب ثابت قدم بودند و امروزه بر همه ما احترام گذاشتن به جامعه ایثارگری لازم و ضروری است .
وی جانباز را نماد قدرت و سند حقانیت کشورمان خواند و بیان کرد : اینک در سایه خون شهدا و صبوری و مقاومت جانبازان، پرچم پر افتخار ایران اسلامی بر بام دنیا چون الماس می درخشد و این درخشش پوزه استکبار را به خاک مالیده است .
سلیمانی از جانبازان به عنوان نماد مقاومت و سربلندی کشور یاد کرد و اظهار داشت: آسایش و استقلال کشور را مرهون شهامت، دلیری و آزادگی تمام رزمندگان، شهدا و ایثارگران دفاع مقدس می دانیم که برای پایداری امنیت ملی از جان و مال خود گذشتند.
امام جمعه بافق از ایثارگران به عنوان سرمایه های معنوی کشور یاد و بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان موجب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودباوری و استقلال کشور و غرور و بالندگی ملت در سطح جهان شد.
این روجانی ،جانبازان و ایثارگران را شهدای زنده عنوان کرد و گفت: این عزیزان بهترین روایتگر دوران دفاع مقدس بوده و می توانند ازشهامت و شجاعت دلاور مردانی بگویند که در سخت ترین شرایط همچون باب الحوایج مولایشان حضرت ابوالفضل(ع) برای رسیدن به آرمانها جانفشانی کردند.
وی حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، خودباوری و استقلال کشور و تقویت روحیه گذشت و فداکاری و همچنین شهادت طلبی و از حود گذشتگی در جامعه را مرهون وجود جانبازان دلاور دانست.
این روحانی از فداکاری و ایثار به عنوان یک فرهنگ دینی و انقلابی یاد کرد و بیان داشت: فداکاری میراثی است که برای الگوگیری و الهام بخشی ، باید به نسل های آینده منتقل شود.
امام جمعه بافق از فرهنگ ایثار و فداکاری به عنوان یک دستاورد قابل افتخار یاد کرد و با تاکید بر اینکه روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان باید برجسته شود ادامه داد: ثبت مستندات، خاطرات و تاریخ حماسه جنگ می تواند نقش موثری در انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل های امروز و فردا داشته باشد.
شهرستان بافق 432 جانباز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد هفت نفر 70 درصدی، 175 نفر بالای 25 درصد و 250 نفر نیز جانباز زیر 25 درصد هستند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری قرار داردک3
7543/ 6197



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن