تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820767327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشی از راه های تویسرکان در سالجاری ساماندهی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی: بخشی از راه های تویسرکان در سالجاری ساماندهی می شود تویسرکان- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بهره برداری از بخش عمده ای از طرح ساماندهی راه های شریانی شهرستان تویسرکان شامل محور جوکار- تویسرکان و تویسرکان – کنگاور در سالجاری در دستور کار قرار دارد.


به گزارش ایرنا حسین میر شفیع شامگاه جمعه در نشست هم اندیشی حل مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان افزود: باید در سال جاری با اندیشیدن تمهیدات لازم و جذب اعتبارات مالی مورد نیاز از محل اعتبارات ملی و استانی بخش عمده ای از طرح ساماندهی راه های شریانی تویسرکان طوری آماده بهره برداری شود که مردم تویسرکان سرعت در روند مراحل اجرایی آنها را لمس کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این قسمت هایی از راه های شریانی و طرح های راه و شهر سازی در شهرستان تویسرکان که مراحل اجرایی آنها هنوز آغاز نشده باید در سال جاری در دست اجرا قرار گیرند.
میرشفیع اذعان کرد: ساماندهی و اصلاح شش کیلومتر از محور جاده جوکار-تویسرکان که از گردنه برخوردار است، مسیر جاده تویسرکان- کنگاور تا ابتدای راه فرعی شهر فرسفج و آسفالت راه های روستایی باقی مانده در این شهرستان در اولویت اجرایی قرار دارند.
وی با تاکید بر شتاب بخشی به روند طرح آسفالت راه های روستایی باقی مانده در شهرستان تویسرکان افزود: 20 کیلومتر از راه های روستایی تویسرکان باید در سال جاری با توجه به اولویت بندی های کارشناسانه آسفالت شوند.
میر شفیع خاطر نشان کرد: مهمترین موضوع در مورد اجرای طرح های حوزه راه و شهر سازی در تویسرکان، استفاده حداکثری از زمان است زیرا فصل کاری در این شهرستان به دلایل جوی محدود است.
وی تصریح کرد: همچنین برای تسریع در روند امور اجرایی، باید با ایجاد هم پوشانی، حتی قبل از تامین منابع مالی قراردادهای لازم منعقد و طرح ها با برگزاری مناقصه رقابتی به صورت تمام وقت در اختیار پیمانکاران واجد شرایط قرار گیرند.
میر شفیعی متذکر شد: علاوه بر شتاب بخشی به روند امور اجرایی در طرح های راه و شهر سازی در تویسرکان، کیفیت مطلوب و دوام تاسیساتی و عمرانی نیز به طور قطع مورد نظر قرار می گیرد.
معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به روند مراحل اجرایی ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان گفت: پیمانکار جدید این طرح از 19 فروردین ماه سال جاری با برخورداری از تجهیزات مناسب کار خود را آغاز کرده تابر اساس جدول زمان بندی، این طرح در کوتاهترین زمان ممکن اجرایی شود.
وی یادآور شد: حداقل زمان لازم برای بهره برداری از این بیمارستان دو سال است.
فرماندار تویسرکان نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد:با حضور معاون راه و شهرسازی و مسوولان مرتبط اجرایی در استان، طرح های حوزه راه و شهرسازی تویسرکان از سرعت بیشتری در بخش اجرا برخوردار شوند.
مهرداد موسوی افزود: علاوه بر جاده های شریانی جوکار- تویسرکان، تویسرکان- کنگاور، بحث تکمیل طرح ساخت بیمارستان قائم نیز از اهمیت بالایی در روند توسعه شهرستان برخوردار است.
وی متذکر شد: همچنین جاده تویسرکان- همدان از محور گنجنامه نیز که در حدود هفت ماه از سال یعنی اوایل فروردین ماه تا اواسط پاییز شاهد تردد بالای عموم مردم است برای بهسازی و بازسازی به توجه ویژه وزارت راه و شهر سازی نیاز دارد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که مجموع راه های ارتباطی آن 831 کیلومتر و مجموع راه های روستایی آن 290 کیلومتر است و 6.8 درصد از راه های ارتباطی استان همدان را به خود اختصاص داده است.
7524/1181



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن