تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس ، شناسنامه ایثار و رشادت ملت قهرمان ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دفاع مقدس ، شناسنامه ایثار و رشادت ملت قهرمان ایران است شیراز - ایرنا - امام جمعه مرودشت با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:دوران دفاع مقدس شناسنامه ایثار ، مقاومت و رشادت های ملت قهرمان ایران اسلامی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام قنبر علی احمدی،درخطبه های نماز جمعه این هفته مرودشت بیان داشت:یکی از بهترین عملیات های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی ، عملیات غرورآفرین بیت المقدس بود که با یک معجزه الهی منجر به آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 شد.
امام جمعه مرودشت همچنین به سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت:پاسداران ماازروزتشکیل این نهاد انقلابی (اردیبهشت سال 58) درسایه اخلاص عمل همواره در تمام لحظه هایی که دشمن این انقلاب را تهدیدمی کرد در صحنه حضور داشتند و از کیان انقلاب اسلامی دفاع و دشمنان را ناکام کردند.
احمدی افزود:از ویژگی هایی که پاسداران باید به آن توجه خاص داشته باشند، اخلاص در عمل ، توجه به معنویات به ویژه نماز ، گذشت و حمایت و پشتیبانی از نیازمندان است .
امام جمعه مرودشت در بخش دیگری از خطبه ها به موضعگیری خصمانه غرب و استکبار در برابر انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود:جبهه استکبار همواره مواردی همچون تحریم اقتصادی و اختلاف افکنی میان مردم کشورمان را دنبال کرده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بدون هیچ گونه استدلال و منطقی از حربه تحریم اقتصادی استفاده کرده است.
احمدی ادامه داد:برای غرب که ادعای دموکراسی دارد آیا تحریم اقتصادی ، اختلاف افکنی در بین جوامع اسلامی و دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای در میان کشورها، منطبق بر دموکراسی است.
وی اضافه کرد:باتوجه به این عملکرد غرب واستکبار جهانی است که رهبر معظم انقلاب آمریکا و استکبار را غیرقابل اعتماد می دانند.
احمدی در بخش دیگری از مطالب خود به پاره ای از مشکلات شهرستان مرودشت از جمله مساله کمبود آب آشامیدنی شهرک ولایت مرودشت اشاره کرد و خواستار اقدام مسوولان ذی ربط برای حل این مشکل شد.
وی همچنین برای ساخت و تجهیز مصلای شهر مرودشت از مسوولان و خیرین این شهر درخواست کمک و مساعدت کرد و اظهار داشت:با کمک های اندکی که در اختیار داشتیم بخشی از امکانات و تجهیزات را برای این مصلا فراهم کرده ایم لیکن برای اتمام آن نیازمند حمایت مسوولان و خیرین این شهرستان هستیم.
سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) در تقویم رسمی به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.
خرمشهر پس از 578 روز اشغال در سوم خرداد سال 1361 در عملیات بیت المقدس آزاد شد.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.ک/2
6118



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن