تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815428055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

او اسپرت زبان فارسی را در عرصه بین الملل ترویج داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی: او اسپرت زبان فارسی را در عرصه بین الملل ترویج داده است همدان- ایرنا- رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی او اسپرت گفت: این رشته ورزشی توانست زبان فارسی را در سطح گسترده در عرصه بین المللی ورزش ترویج دهد.


به گزارش ایرنا، سامر حلیمه روز جمعه در حاشیه پنجمین دوره مسابقات آسیایی او اسپرت در جمع خبرنگاران در همدان اظهار کرد: هم اکنون تمامی قوانین داوری از شروع تا خاتمه مسابقات به زبان فارسی به اجرا گذاشته می شود.
وی بیان داشت: او اسپرت ورزش ایرانیان است و به همین دلیل در قوانین اجرایی زبان فارسی زبان رایج این ورزش به شمار می رود.
حلیمه در ادامه با اشاره به اینکه 67 داور در سطح بین المللی در رشته او اسپرت قضاوت می کنند، گفت: این ورزش در سال های اخیر توانست گسترش چشمگیری در سطوح بین المللی داشته باشد.
وی بیان داشت: بدون تردید برگزاری مسابقات بین المللی به توسعه این رشته ورزشی کمک شایانی می کند و برهمین اساس تقویم فدراسیون جهانی و نیز قاره ای با برگزاری مسابقات و کارگاه های آموزشی تخصصی متنوع تنظیم شده است.
وی با قدردانی از میزبانی همدان در برگزاری مسابقات او - اسپرت قهرمانی آسیا گفت: شهر همدان امکانات لازم برای برگزاری این مسابقات را مهیا کرده است.
وی افزود: تاکنون قضاوت های انجام شده در این رقابت ها راضی کننده بوده و از عملکرد کمیته داوران رضایت کامل داریم.
120ورزشکار از 14 کشور خارجی و دو تیم از ایران در این رقابت ها حضور دارند.
او-اسپرت (O-SPORT) که مخفف واژه orginal persian sport یعنی ورزش پارسیان اصیل است در سال 1378 توسط برادران منوچهری ملی پوشان و قهرمانان اسبق ورزش های رزمی ایران و جهان در همدان پایه گذاری شد و در سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران، سبک او- اسپرت شناسایی و به رسمیت شناخته شد و آغاز به فعالیت کرد.
7520/6993



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن