تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815347388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح به هنگام سازی اطلاعات کد پستی در میبد اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح به هنگام سازی اطلاعات کد پستی در میبد اجرا می شود یزد - ایرنا - مسوول کد گذاری اداره کل پست استان یزد افزود: به هنگام سازی اطلاعات کدپستی از طرح های ملی است که هردو سال یک بار برای به روز رسانی اطلاعات مکانی اجرا می شود.


علی محمد باشی زاده روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: میبد دومین شهرستان بعد از یزد است که طرح به هنگام سازی اطلاعات کدپستی در آن اجرا می شود.
وی با تشریح روند این طرح در میبد افزود:در این طرح فقط به اطلاعات پایه ای نیاز داریم و کلیات کار براساس استاندارد بلوک گردشی کد پستی ، مامورین با مراجعه به در خانه های مردم نام سرپرست خانواده و مکان را از صاحب ملک جویا می شوند.
این مسوول با اشاره به در پیش بودن سرشماری نفوس مسکن در سال 95 گفت : این اطلاعات کمک خوبی برای طرح سرشماری و دیگر طرح ها می تواند داشته باشد.
باشی زاده با اشاره به بروز رسانی مناطق روستایی استان هم خاطر نشان کرد: خوشبختانه 95 درصد اطلاعات روستایی در سال گذشته به روز رسانی و پلاک های کد پستی استان در آنها نصب شده است و به روز رسانی بقیه روستاها هم تا پایان امسال انجام می شود .
مسئول کد گذاری اداره کل پست استان گفت: این طرح از اول خرداد در شهرستان میبد با حضور 15 مامور و به مدت یک ماه به اجرا در می آید .
باشی زاده اطلاعات کد پستی را کلید مشترک برای همه ارگانها و نهادها دانست و با اشاره به کد شناسایی هرکدام از ادارات گفت: داشتن کدهای شناسایی جداگانه در هر اداره و ارگان در شهرستان چندگانگی ایجاد می کند که باعث اطلاعات نادرست در شهرستان می شود .
مسوول کدگذاری پست استان یزد یادآور شد: طرح بهنگام سازی دوسال یکبار به اجرا در می آید که اماکن شهری تا پایان شهریور و مناطق باقیمانده روستایی تا پایان سال در استان اجرا می شود.
شهرستان میبد با 95 هزار نفر در 50 کیلومتری شمال یزد واقع است. ک/3
7548/8068



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن