تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819366762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح «فرهنگسازي هوانوردي»/ تکميل فرودگاه گردشگري در کرمان تا هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۰ب.ظ)
رئيس انجمن ملي پرواز ايران خبر داد: اجراي طرح «فرهنگسازي هوانوردي»/ تکميل فرودگاه گردشگري در کرمان تا هفته دولت موج - رئيس انجمن ملي پرواز ايران از اجراي طرح فرهنگ‌سازي هوانوردي در صنعت حمل‌ونقل هوايي و هوانوردي توسط اين انجمن خبر داد و گفت: در نظر داريم با همکاري شرکت فرودگاه‌ها نمايندگان انجمن در فرودگاه‌ها جهت اطلاع‌رساني به مسافران مستقر شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، خلبان مهدي ايران‌منش، رئيس انجمن ملي پرواز ايران، اظهار کرد: رويکرد جديدي از سوي انجمن ارائه‌ شده تا براي نخستين بار فرهنگ‌سازي در حوزه هوانوردي اجرا شود، در همين راستا از سوي انجمن ملي پرواز سفر فرهنگي در حوزه هوانوردي معرفي شده تا يک ارتباط در جهت فرهنگ‌سازي در اين حوزه بين متخصصان صنعت، علاقه‌مندان و رسانه ايجاد شود.
وي با اشاره به اينکه مسافران حمل‌ونقل هوايي بايد با حقوق خود از زمان حضور در فرودگاه مبدأ تا زمان خروج از فرودگاه مقصد مطلع باشند، گفت: طي مذاکراتي که با شرکت فرودگاه‌هاي کشور صورت گرفته در نظر داريم با همکاري شرکت فرودگاه‌ها نمايندگان انجمن در فرودگاه‌ها مستقر شوند و در مدت زمان انتظار مسافران در سالن ترانزيت نسبت به ارائه اطلاعات در حوزه‌هاي مختلف حمل‌ونقل هوايي، تفريحات پروازي و مطلع کردن مسافران از حقوق خود اقدام کنند.
رئيس هيأت مديره فرودگاه گردشگري کرمان همچنين از تکميل ساخت يک فرودگاه خصوصي براي پروازهاي تفريحي، آموزشي و گردشگري خبر داد و گفت: مجوز ساخت اين فرودگاه در کرمان در سال ۹۰ از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي- گردشگري و صنايع‌دستي صادر و عمليات احداث نيز از شهريور همان سال آغاز شد.
ايران‌منش با بيان اينکه پيشرفت فيزيکي اين پروژه در حال حاضر ۹۰ درصد است و در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: ساخت فرودگاه با خريد ۴ فروند هواپيماي فوق سبک آموزشي-تفريحي دو نفره تاکنون ۴ ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان هزينه داشته که ۹۰۰ ميليون تومان از محل تسهيلات بانکي و مابقي نيز توسط سرمايه‌گذاري بخش خصوصي تأمين شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن