تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبات کيفيت بربري، لواش و تافتون و افزايش کيفيت سنگک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۳۴ق.ظ)
ثبات کيفيت بربري، لواش و تافتون و افزايش کيفيت سنگک موج - نمرهٔ سنجش کارشناسي انواع نان سنتي در فروردين سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته و اسفند 1392 افزايش کيفيت را نشان مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، سنجش کارشناسي کيفيت نان‌هاي سنتي، سنگک، بربري، تافتون و لواش در فروردين نشان مي‌دهد ميانگين کيفيت اين 4 نان سنتي 9.83 درصد است، در حالي که کيفيت نان‌هاي سنتي در ارزيابي انجام شده در فروردين سال گذشته 9.81 و در آخرين ماه سال گذشته 6.82 درصد بوده است.
سنجش کارشناسي کيفيت انواع نان سنتي توسط آزمايشگاه‌هاي غله و خدمات بازرگاني مناطق در هر ماه با نمونه برداري از نان‌هاي توليدي در هر يک از استان‌ها با توجه به پراکنش واحدهاي نانوايي، مطابق با استاندارد 2 هزار و 628 ويژگي ها و روش‌هاي آزمون نان‌هاي سنتي و فرمت ارزشيابي نان مرکز پژوهش‌هاي غلات، انجام و نمره کيفيت نان استان‌ها تعيين مي‌شود.
ميانگين نمرهٔ کيفيت اين نان‌ها پس از تعيين در شرکت‌هاي غله مناطق و استان‌ها در جدول ارزيابي و مقايسه اي قرار مي‌گيرد و دامنهٔ تغييرات کيفيت در هر ماه مشخص مي‌شود.
گزارش ارزيابي‌ها، ميانگين درصد نمرات، مطلوبيت توليد نان در فروردين ماه سال جاري را نشان مي‌دهد.
ارزيابي ياد شده نشان مي‌دهد که سه نوع نان بربري، تافتون و لواش در اين مدت با ثبات کيفيت در توليد همراه بوده است، اما؛ نان سنگک که در ارزيابي ماه گذشته نيز با کيفيت‌ترين نان شناخته شده بود از نمره مقياس 80-85 به 85-90 رشد کيفيت دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن