تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799169396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهميت افزايش کيفيت توليد کپورماهيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
اهميت افزايش کيفيت توليد کپورماهيان موج - رئيس هيأت مديره اتحاديه پرورش دهندگان ماهيان گرمابي بر ضرورت افزايش کيفيت توليد کپورماهيان در راستاي رونق بازار فروش ماهيان گرمابي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد گشتاسب زاده گفت: هم اکنون به دليل شرايط اقتصادي حاکم بر کشور، توان خريد محصولات پروتئيني براي مردم بسيار پايين آمده که همين امر در کاهش قيمت‌ها بسيار مؤثر است.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: نرخ فروش ماهيان گرمابي با کاهش 25 درصدي همراه بود که خوشبختانه طي بيست روز گذشته اين کاهش نرخ جبران شده است.
رئيس هيأت مديره اتحاديه پرورش دهندگان ماهيان گرمابي استان مازندران تاکيد کرد: يکي ديگر از دلايل کاهش نرخ علاوه بر کاهش تقاضاي خريد، کاهش صادرات به عراق بود.
وي تاکيد کرد: از آنجا که هم اکنون صادرات به عراق نيز به روال قبلي خود بازگشته است، بازار داخلي نيز متأثر از بازار خارجي از رونق خوبي برخوردار شده است.
گشتاسب زاده عنوان کرد: دو سال است که با وجود افزايش هزينه‌هاي توليد ماهيان گرمابي، قيمت‌هاي فروش افزايش نيافته است.
وي با اشاره به اينکه بازار داخلي قدرت جذب ماهيان گرمابي پرورشي را ندارد، خاطرنشان کرد: از طرف ديگر صادرات ماهيان گرمابي توليد شده در استان مازندران به عراق نيز کاهش يافته است.
رئيس هيأت مديره اتحاديه پرورش دهندگان ماهيان گرمابي استان مازندران گفت: هم اکنون کپورماهيان توليد شده در استان مازندران از کيفيت بالايي برخوردار نيستند.
اين مقام مسوول در اتحاديه پرورش دهندگان ماهيان گرمابي استان مازندران، دليل اين امر را استفاده از خوراک با کيفيت پايين براي تغذيه اين گونه ماهيان عنوان کرد و گفت: پرورش دهندگان به دليل کمبود نقدينگي مجبورند از غذاهايي با کيفيت بد براي تغذيه کپورماهيان استفاده کنند.
گشتاسب زاده تصريح کرد: استفاده از خوراک با کيفيت پايين روي چربي و طعم اين گونه ماهيان اثر مستقيمي دارد و ديگر مشتريان مانند گذشته از کپورماهيان مازندران استقبال نمي‌کنند.
وي يادآور شد: در استخرهاي پرورش ماهيان گرمابي که در سراسر طول نوار ساحلي مازندران فعال هستند چهار گونه آزاد، سرگنده، آمور و کپور توسط پرورش دهندگان بخش خصوصي پرورش داده مي‌شوند.
رئيس هيأت مديره اتحاديه پرورش دهندگان ماهيان گرمابي استان مازندران با بيان اينکه بخشي از اين ماهيان پرورشي به کشورهاي ديگر صادر و بخشي از آن نيز در بازار داخلي به مصرف مي‌رسد، خاطرنشان کرد: بيشترين ميزان صادرات ماهيان گرمابي به کشور عراق صورت مي‌گيرد.
گشتاسب زاده تصريح کرد: از آنجا که ماهيان گرمابي جز ماهيان چرب محسوب مي‌شوند در ميان اعراب طرفداران بسيار دارند و همين امر باعث شده هر ساله بخشي از ماهيان گرمابي توليد شده در مازندران به عراق صادر شود که البته همان گونه که گفته شد به دليل کاهش کيفيت اين گونه ماهيان، صادرات آن نيز از رونق افتاده است.
وي در ادامه عنوان کرد: بالا رفتن قيمت‌ها و نبود نقدينگي باعث شده تا توليد کنندگان ماهيان گرمابي روز به روز فرصت‌ها را براي توليد بيشتر از دست بدهند.
رئيس هيات مديره اتحاديه پرورش‌دهندگان ماهيان گرمابي استان مازندران با اشاره به اينکه دولت طي سال هاي اخير نتوانسته است کمک شاياني به صنعت پرورش ماهي کشور کند گفت: ما پرورش دهندگان نيز مشکلات فعلي دولت را درک مي‌کنيم، اما؛ اميدواريم با بهتر شدن وضعيت روابط سياسي ايران در جهان و رفع تحريم‌ها، دولت نيم نگاهي نيز به بخش پرورش ماهيان داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن