تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803897688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت بودجه محيط زيست با تمرکز بر اولويت‌هاي زيست محيطي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۷ق.ظ)
مديريت بودجه محيط زيست با تمرکز بر اولويت‌هاي زيست محيطي موج - در سومين نشست انديشکده بزرگان محيط زيست تاکيد شد که با توجه به محدوديت‌هاي منابع مالي سازمان محيط زيست و دغدغه‌هايي که براي حفاظت از حيات وحش وجود دارد، بايد مسائل زيست محيطي که اهميت بيشتري دارند، در اولويت کار قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سومين نشست انديشکده بزرگان محيط زيست ايران با حضور هوشنگ ضيايي، بهرام زهزاد، حسين وهاب زاده، تقي شامخي و حسين آخاني اساتيد دانشگاه و صاحب نظران حوزه محيط زيست در دفتر آموزش سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد.
در اين نشست، محمد درويش، دبير انديشکده بزرگان محيط زيست ايران، گفت: با توجه به محدوديت‌هاي منابع مالي سازمان محيط زيست و دغدغه‌هايي که براي حفاظت از حيات وحش وجود دارد، از پنج نفر از بزرگان محيط زيست ايران خواسته شد تا هر کدام دو مسأله زيست محيطي را که به عنوان بحران محيط زيست ايران در اولويت مي‌باشند، معرفي کنند تا در نهايت از ميان اين ده الويت، سه الويت مهم تر انتخاب شده است.
در اين جلسه، هوشنگ ضيايي ضمن تاکيد بر اين مسأله که هنوز آمار دقيقي از حيات وحش مناطق مختلف ايران وجود ندارد، گفت: بدون اعمال هيچ هزينه اضافي به سازمان حفاظت محيط زيست و تنها با همکاري کارشناسان سازمان حفاظت محيط زيست، سمن‌ها و مردم محلي مي‌توان از گونه‌هاي شاخص پستانداران ايران ظرف مدت 5 ماه آمار برداري صورت گيرد.
وي پيشنهاد کرد از يک گروه از کارشناسان با تجربه در آماربرداري بايد طي يک جلسه دعوت شود تا نه تنها بهترين زمان براي آماربرداري از پستانداران ايران را تعيين کنند، بلکه بهترين روش آمارگيري در هر منطقه را نيز مشخص کنند.
ضيايي در ادامه با بيان اينکه سازمان حفاظت محيط زيست در گذشته پارک پرديسان را ممکن بود از دست بدهد، افزود: طرح احداث مرکز آموزشي و تحقيقاتي در پارک پرديسان مي‌تواند به عنوان دومين الويت زيست محيطي در اين نشست در نظر گرفته شود.
بهرام زهزاد نيز در اين جلسه، خواستار ارزيابي مجدد مناطق حفاظت شده و بازنگري شيوه طبقه بندي اين مناطق و تغيير قوانين مربوط به آن شد.
وي همچنين با تاکيد بر مشارکت فعال سازمان حفاظت محيط زيست درتدوين برنامه ششم توسعه، گفت: سازمان حفاظت محيط زيست بايد تمام دغدغه‌هاي خود را اعلام کند تا توجه به مسأله محيط زيست در برنامه ساير دستگاه‌هاي اجرايي در برنامه ششم توسعه بيشتر شود.
در ادامه جلسه، حسين وهاب زاده در زمينه آموزش نسل آينده، تأسيس مدارس طبيعت را براي آشنايي کودکان با طبيعت ضروري دانست و گفت: اين مدارس نيازمند مرکزي براي هدايت، نظارت، آموزش و هماهنگي هستند.
تقي شامخي هم در اين جلسه ضمن ابراز نگراني درباره مسئله بحران آب در کشور، به احداث چاه‌هاي غيرقانوني اشاره کرد و گفت: نبايستي اجازه دهيم که قانون گريزي در ميان مردم گسترش پيدا کند.
وي در همين رابطه افزود: بايستي تدابيري انديشه شود تا احساس مسووليت مردم درباره طبيعت بيشتر شود.
در اين نشست، حسين آخاني با اشاره به شرايط بحراني درياچه اروميه، درباره مسأله بيابان زايي در نواحي اطراف درياچه ابراز نگراني کرد و گفت: ما شاهد تشکيل تپه‌هاي ماسه اي در جزيره اسلامي، بزرگ‌ترين جزيره درياچه اروميه هستيم.
وي در بخش ديگر سخنانش با تاکيد بر تربيت اکولوژيست در ايران و حمايت از پروژه‌هاي اکولوژيک، گفت: بايد احياي اکولوژيک درياچه اروميه را در اولويت کار قرار دهيم














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن