تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815715522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنگ پنهان براي تصاحب نيمکت استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
جنگ پنهان براي تصاحب نيمکت استقلال




اين روزها بازار گمانه‌زني در باشگاه استقلال حسابي داغ است.





خبرآنلاین: اين روزها بازار گمانه‌زني در باشگاه استقلال حسابي داغ است.هر کس براي خودش سرمربي و مديرعامل انتخاب کرده و روي گزينه‌هايش پافشاري و تبليغات گسترده‌اي هم انجام مي‌دهد در حالي که در مزايده چهارم، شرکت سمند به عنوان خريدار پيش‌قدم شد تا بلکه به تمام ابهامات در اين باشگاه پرطرفدار پايتخت پايان بدهد.

در‌ گير و دار تمام اين گمانه‌زني‌ها اتفاق جالبي طي چند روز گذشته رخ داد که در کنار تمام جذابيت‌ها باعث تأسف اهالي فوتبال نيز مي‌شود چون اين اتفاق واقعيت‌هاي پنهان فوتبال باشگاهي ايران را در زواياي مختلف روشن مي‌کند. در شرايطي که همه منتظر نظر نهايي سازمان خصوصي‌سازي براي واگذاري باشگاه‌هاي سرخابي به بخش خصوصي هستند از استقلال خبر رسيد برخي‌ها با اطمينان از حضور اکيپ مديريتي و فني مد ‌نظرشان، فعاليت در بازار نقل و انتقالات را آغاز و با گزينه‌هاي مد ‌نظر خود مذاکره کرده‌اند.

تا اينجاي کار مشکل خاصي ديده نمي‌شود اما ماجرا وقتي جالب مي‌شود که از سوي چهار گروه مختلف با يکي از بازيکنان براي فصل آتي استقلال مذاکره و تماس‌هايي برقرار مي‌شود. اين بازيکن که دوست نداشت نامش رسانه‌اي شود در تأييد اين ماجرا گفت: «راستش خودم از اين اتفاق خيلي شوکه شدم چون ديدم هر گروهي با اطمينان از روي کار آمدن مربي مد ‌نظر خود خبر مي‌داد و مدعي مي‌شد که من مد نظر سرمربي آينده استقلال هستم.

بعد از تماس دوم که با من برقرار شد و ديدم برخلاف تماس اولي اين بار مربي استقلال يکي ديگر بود يک لحظه با خودم فکر کردم و گفتم نکند دوستانم اين شوخي را با من مي‌کنند اما وقتي ديدم تماس سوم و بعد چهارم در کمتر از دو، سه روز برقرار شد مطمئن شدم که شوخي نيست و ماجرا کاملاً جدي بود».

حالا تصور کنيد در باشگاهي که نه هيأت مديره‌‌اش مشخص است، نه مديرعاملش و نه سرمربي، اين همه آدم براي خود گزينه در دست داشته و از الان براي بستن تيم رايزني‌ها را آغاز کرده‌اند! جنگي پنهان براي در دست گرفتن نيمکت تيمي پرطرفدار مثل استقلال که مي‌تواند در روزها و هفته‌هاي آتي حاشيه‌هاي فراواني را رقم بزند. نکته جالب‌تر اينکه در اين جنگ پنهان اطرافيان يک مربي خارجي هم ديده مي‌شوند؛ گويي آنها از حضور اين گزينه خارجي به عنوان سکاندار هدايت آبي‌پوشان کاملاً اطمينان دارند و در مذاکرات با بازيکنان مد‌ نظر هم با صراحت از قرارداد دو تا سه ساله سخن به ميان مي‌آورند.

براي زوج مظلومي و مجيدي رقيب جدي پيدا شد

استقلال يک تيم است و چندين مدعي دارد... درست مثل ماجراي يکدل و چند دلبر! از شوخي گذشته، داستان اين روزهاي استقلال مي‌تواند سوژه يک سريال طنز باشد... اينکه همزمان چند نفر مي‌گويند دارند استقلال را براي فصل بعد مي‌بندند، طنز تلخي است! اما جدا از اين ادعاها، خيلي‌ها دوست دارند بدانند در استقلال چه خبر است و در نهايت چه اتفاقي رخ مي‌دهد؟! مي‌گويند پرويز مظلومي گفته اگر به استقلال بيايد، فرهاد مجيدي را هم با خودش مي‌آورد يعني زوج مظلومي و فرهاد به عنوان سرمربي و مربي روي نيمکت آبي‌ها مي‌نشينند البته آتيلا هم احتمالاً ضلع سوم اين مثلث خواهد بود.

در عين حال شايعه شده منصور پورحيدري هم در جلسه هيأت ‌مديره زوج مجيد نامجومطلق و مهدي پاشازاده را توصيه کرده و نام يک مربي خارجي (احتمالاً دراگان اسکوچيچ) هم در آخرين جلسه هيأت مديره مطرح شده است و گفته مي‌شود اين مربي خارجي قرار است 2 پيشکسوت استقلال را به عنوان دستيار کنار خود داشته باشد. اما آنچه بيشتر به واقعيت نزديک به نظر مي‌رسد، گزينه‌اي است به نام عليرضا منصوريان... گفته مي‌شود گروهي از تصميم‌سازان مجموعه آبي انتخاب عليرضا منصوريان را به مالکان جديد استقلال توصيه کرده‌اند.

از ما نشنيده بگيريد اما مي‌گويند عليرضا منصوريان اگر به استقلال بيايد، سيدمهدي رحمتي و آندرانيک تيموريان را هم برمي‌گرداند. برخي نزديکان اين ستاره‌هاي فوتبال هم تأييد کرده‌اند در صورتي که منصوريان سرمربي استقلال در ليگ برتر پانزدهم باشد، رحمتي و آندو به مجموعه آبي برمي‌گردند البته همه چيز بعد از معرفي مالک جديد از مرحله گمانه‌زني فراتر مي‌رود.







تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن