تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815469426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۷۰ درصد مشترکین کشور زیر الگوی مصرف آب مصرف می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی آبفای کشور: ۷۰ درصد مشترکین کشور زیر الگوی مصرف آب مصرف می‌کنند خبرگزاری پانا: مدیرکل دفتر بررسی‌های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه تعرفه‌های آب بسیار پایین است گفت: ۷۰ درصد مشترکین کشور زیر الگوی مصرف، آب مصرف می‌کنند.
۱۳۹۴ جمعه ۱ خرداد ساعت 08:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانابه نقل از آبفای کشور، معصومه آذرگون در همایش بزرگ برون سپاری خدمات به دفاترICT روستایی و پیشخوان دولت گفت:تعرفه های  آب بسیار پایین است زیرا هزینه آب بهاء در قبوض شهری 30 درصد قیمت تمام شده است پس تلاش ما این است که شرکت های آب و فاضلاب در دو بخش خدمات فروش و پس از فروش با 22 خدمت می تواند بحث برون سپاری را انجام دهند. آذرگون با اشاره به اینکه متوسط مصرف آب در هر واحد مسکونی 16 تا 20 مترمکعب در ماه است تصریح کرد: 70 درصد مشترکین کشور زیر الگوی مصرف ، آب مصرف می کنند. مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی و خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب کشورگفت:75درصد خدمات در بخش آب و فاضلاب شهری در کل کشور به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و احساس رضایت مندی در بین مشترکین وجود داشته و امیدواریم با واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان دولت بتوانیم رضایت مشترکین را جلب نمائیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن