تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802513778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک‌ها پول‌صندوق‌توسعه را‌گرفتند اما‌به مشتری‌ندادند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بانک‌ها پول‌صندوق‌توسعه را‌گرفتند اما‌به مشتری‌ندادند
قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی گفت: طی سال گذشته متوجه شدیم، بانک‌ها پول ما را می‌گیرند، اما به مشتری نمی‌دهند به همین دلیل سیاست تنبیهی به کار بردیم و ارزیابی از عملکرد بانک‌ها را در دستور کار قرار دادیم.
کد خبر: ۵۰۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ - 21 May 2015


قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی گفت: طی سال گذشته متوجه شدیم، بانک‌ها پول ما را می‌گیرند، اما به مشتری نمی‌دهند به همین دلیل سیاست تنبیهی به کار بردیم و ارزیابی از عملکرد بانک‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش فارس، سید محمدقاسم حسینی پیش از ظهر امروز در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان اظهار داشت: ارتباطات استانی صندوق توسعه ملی محدود است در حالی که مسائل و مشکلات استان‌ها باید منتقل شود.

وی بیان داشت: صندوق توسعه ملی یک نهاد نوپاست و حدود چهار سال از عمر آن می‌گذرد و بحث جدیدی است که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت نمایندگان شکل گرفت.

قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس از صندوق توسعه ملی حمایت و حفاظت کرده‌اند، عنوان کرد: به طبع دولت‌ها دوست دارند، پول داشته باشند و هزینه کنند و در مواردی ما متوسل به مجلس شدیم و نمایندگان به ما کمک کردند.

حسینی اضافه کرد: در جلسه‌ای با حضور رئیس جمهور وقت توصیه کردم، مصوبات و نحوه تعاملات صندوق توسعه ملی را تدوین کنیم و از سال 91 به مرحله اجرا درآید، اما این پیشنهاد پذیرفته نشد، چراکه شرایط ویژه‌ای بر کشور حاکم بود.

وی عنوان کرد: نخستین قرارداد را در شهریورماه سال 90 یعنی دو ماه بعد از تشکیل صندوق توسعه ملی بستیم در حالی که دستورالعملی نداشتیم، اما در نهایت تدوین دستورالعمل‌ها کلید خورد و طبیعتا در چنین فضایی ممکن است آیین‌نامه و دستورالعمل‌های ما مشکل داشته باشد، اما سعی کردیم، مشکلات را برطرف کنیم.

قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی با کنایه به بانک‌ها ابراز داشت: صندوق توسعه ملی به بانک‌ها هم کمک کرده است و بانک‌ها هر مشکلی دارند به گردن صندوق می‌اندازند، چراکه ما در جلسه‌ها حضور نداریم تا از حق خود دفاع کنیم.

حسینی تصریح کرد: انتظار استان‌ها از صندوق توسعه ملی به اندازه منابعی باشد که ما در اختیار داریم و باید عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه 91 هزار طرح به صندوق توسعه ملی ارائه شده است، گفت: در حوزه ارزی مشکلی نداریم و تامین مالی در این حوزه صورت می‌گیرد.

حسینی اضافه کرد: ما وظیفه نداریم طرح‌ها را بررسی کنیم و کارمندی هم برای این کار در اختیار نداریم و نه این کار را انجام می‌دهیم و این موضوع را تکذیب می‌کنیم که صندوق توسعه ملی طرح‌ها را بررسی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ارزی می‌توانند کشور را حرکت دهند و موجب رونق تولید و اشتغال شوند و استان کرمان وضعیت خوبی در اجرای ارزی دارد و انتظار داریم با تیمی که در کرمان با حضور نمایندگان مجلس، استاندار کرمان و رئیس اتاق بازرگانی کرمان وجود دارد، کارهای اساسی کشور از این استان آغاز شود و چند طرح زیربنایی خوب را اجرا کنیم.

قائم‌ مقام صندوق توسعه ملی با اشاره به اینکه 12 میلیارد دلار ال‌سی با اعتبارات صندوق توسعه ملی باز شده است، تصریح کرد: طی سال گذشته متوجه شدیم، بانک‌ها پول ما را می‌گیرند، اما به مشتری نمی‌دهند به همین علت سیاست تنبیهی به کار بردیم و ارزیابی از عملکرد بانک‌ها را در دستور کار قرار دادیم.

حسینی در پایان یادآور شد: قراردادها بر اساس ارزیابی بانک‌هاست و به برخی از بانک‌ها پول نداده‌ایم و تک‌تک پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داده‌ایم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن