تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815731659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران؛ پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران؛ پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه تهران – ایرنا- روزنامه ایران در پنج هزارو نهصدو سی و چهارمین شماره خود سخنان رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشگاه امام حسین با تیتر اجازه بازرسی ازمراکزنظامی را نمی دهیم را به عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده است:
مسئولان و مذاکره کنندگان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند برخی خبرها حاکی از تلاش دشمنان برای کشاندن جنگ های نیابتی به نزدیکی مرزهای ایران است اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند مسئولان کشور که با شجاعت در این میدان حرکت می کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن، عزم راسخ و انفعال نداشتن است همه پاسداران حریم امنیت ملی هشیار و بیدارند و اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که به مرحله قابل قبولی از توانایی ها و پیشرفت رسیده است.
این روزنامه عکس نخست خود را به سخنان رییس جمهوری در اجتماع بزرگ مردم آذربایجان شرقی با تیتر کسی حق ندارد از جیب و جانب مردم شعار دهد اختصاص داد.
در بخشی از این مطلب آمده است:
ما در این کشور نشاط را می خواهیم و فکر نمی کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد و از پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای نگران شود.
کسی حق ندارد از جیب و جانب مردم شعار دهد و در جامعه افراط و شعارزدگی ایجاد و کاری کند که مردم نگران امنیت و آینده کشور شوند.
باید به مثابه یک ملت و دولت واحد که رهبری واحدی داریم، در برابر بدخواهان بایستیم.
هیچ کس نمی تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند.
اگر کسی در حادثه اخیر(ورزشگاه تبریز) مقصر باشد، تردید نکنید که دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.
دولت همه تلاش خود را به کار گرفت تا دریاچه ارومیه به شرایط قبلی خود بازگردد.
دیگر خبر صفحه نخست ایران به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده خانه احزاب امروز با حضور 180 حزب با تیتر چراغ «خانه احزاب» روشن می شود مربوط می شود.
در بخشی از این مطلب آمده است:
چراغ «خانه احزاب» امروز روشن می شود. ساعت 8:30 دقیقه امروز، در تالار بزرگ وزارت کشور به روی 180 حزبی گشوده می شود که قرار است بعد از قریب 4 سال، دوباره زیر چتر «خانه احزاب» دور هم جمع شوند. این بزرگ ترین گردهمایی احزاب در چهار سال گذشته به شمار می آید و مهم ترین دستور کارش تعیین تعداد اعضای شورای مرکزی و در صورت امکان انتخاب اعضا است.
بنا بر آخرین اخبار، احزاب عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری که پیش تر برای حضور خود پیش شرط گذاشته بودند نیز در مجمع عمومی فوق العاده «خانه احزاب» شرکت خواهند کرد. همچنین با وجود تمایل اکثریت احزاب برای حضور در این اجلاس، تنها تشکل هایی دعوت شده اند که از وزارت کشور پروانه فعالیت گرفته اند.
«خانه احزاب» نهادی مدنی و صنفی است که سال 79، مقارن با سیاست «توسعه سیاسی» دولت اصلاحات بنا شد تا احزاب و تشکل های شناسنامه دار، فارغ از سلیقه های سیاسی، تفاوت های ایدئولوژیک و رقابت های جناحی دور هم جمع شوند و با تکیه بر «مشترکات»، هم تعامل و گفت وگو را مشق کرده و هم مطالبات و خواسته های صنفی خود را پیگیری کنند.
تأثیر وام 80 میلیونی بر بازار مسکن، روایت دوربین سعیدصادقی از 2چهره خرمشهر، جولان تبلت های تقلبی در بازار ، بازگشت فرهاد فخرالدینی به ارکستر ملی، ریل گذاری برای تحول در استان مرکزی، چراحریم و حرمت دانشگاه مهم است و واپسین روزهای «عقاب» دیگر عناوین خبری روزنامه ایران در صفحه نخست این روزنامه به شمار می روند.
شبس**1708**1565



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن