تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819409378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه کیهان؛ پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه کیهان؛ پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه تهران – ایرنا – تیتر وعکس نخست بیست و یک هزارو شصت و سومین شماره روزنامه کیهان در روز پنجشنبه به سخنان رهبر انقلاب دردانشگاه امام حسین (ع) با تیتر بازرسی مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هرگز اجازه نمی دهم ،اختصاص دارد.


به گزارش ایرنا، در بخشی از این خبر آمده است:
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) تاکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و فتح خرمشهر، صبح دیروز مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه برای شهدای دفاع مقدس علوّ درجات را مسألت کردند.
فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.

محمد صوفی در ستون یادداشت روز این روزنامه به واکاوی سازمان های بین المللی پس از جنگ جهانی دوم با تیتر توافق بد فقط بد نیست! پرداخته است.
در بخشی از این یادداشت آمده است:
اغلب سازمان های بین المللی امروزی محصول وقایع و نتیجه جنگ جهانی دوم هستند که سازمان ملل متحد بزرگ ترین آنها و به نوعی خود مادر بسیاری از سازمان ها و نهادهای دیگر است. اصطلاح «ملل متحد» را نخستین بار فرانکلین روزولت رئیس جمهور آمریکا در جریان جنگ جهانی دوم برای اشاره به متفقین بکار برد و سال 1945 با امضای منشور ملل متحد توسط 50 کشور، رسماً این سازمان پایه گذاری شد. سازمان بین المللی انرژی اتمی به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان ملل نیز داستانی مشابه دارد. 12 سال پس از تولد سازمان ملل متحد، رئیس جمهور وقت آمریکا -دوایت آیزنهاور- طی سخنرانی خود در مجمع عمومی این سازمان، پیشنهاد تاسیس آژانس بین المللی انرژی اتمی (IAEA) را با شعار «اتم برای صلح» مطرح کرد. این سازمان بالاخره در سال 1957 آغاز به کار کرد و ایران جزو اولین کشورهایی بود که به آن پیوست.
سازمان ها و نهادهایی مانند ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی همگی با شعارها و اهداف پرطمطراق و دهان پرکن متولد شده اند. اما در دنیای واقعی این سازمان ها چه میزان در این راستا عمل کرده اند. پاسخ روشن است.
ستون اخبار ویژه روزنامه کیهان در شماره امروز خود به رفتار شناسی برخی روشنفکران با تیتر اگر بزک کنندگان اسرائیل در روزگار یزید بودند ! پرداخته است.
در بخشی از این مطلب آمده است:
مشاور سابق کروبی گفت: اگر برخی روشنفکرنماها در 14 قرن پیش هم می بودند به امام حسین(ع) به خاطر مبارزه با یزید ایراد می گرفتند.
داریوش سجادی با اشاره به اظهارات «صادق-ز» نوشت: او در ادامه اصرار بر میدان داری تخت حوضی های سیاسی متداولش اکنون ساز جدیدی را کوک کرده و به تناوب و تعدد در مناسبت های سخنورانه خود و در تعریض به مواضع ضدصهیونیستی جمهوری اسلامی فرموده و می فرمایند: «چه کسی به جمهوری اسلامی ایران رسالت مبارزه با اسرائیل را داده است؟ چه کسی همه پرسی کرده است؟ هر چند پرسش فعلی ایشان در مذمت مبارزه با اسرائیل را می توان و باید قرائتی نوین از همان شعار «نه غزه- نه لبنان» شهر آشوبان سبز در 88 تلقی کرد.
شعار فاقد شعوری که با ملامت بنام سبزهائی در تاریخ معاصر ایران سند خورد که پیش از این به اعتبار ایرانیت و داعیه انسانیت با تاسی به آموزه «بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند- چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» سبزاندیشانه(!) فخر «مشرف الدین» شان را با عالم و آدم می فروختند!

اوباما تحریم نفتی ایران را تمدید کرد،روحانی در اجتماع بزرگ مردم تبریز: چشم امید ملت های منطقه به جمهوری اسلامی است و مخالفت «اون» با سفر «مون» به کره شمالیاز دیگر تیترهای صفحه نخست روزنامه کیهان هستند.
شبس**1708**1565



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن