تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820761547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گلایه به هیات رییسه تا برگزاری جشن حجاب زن لر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تذکرهای شفاهی نمایندگان؛ از گلایه به هیات رییسه تا برگزاری جشن حجاب زن لر تهران - ایرنا - تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیات رییسه مجلس به دلیل اعلام وصول نشدن استیضاح ها، برگزاری جشن حجاب سنتی زن لر در خرم آباد و موضوع واگذاری ایران خودرو فارس تذکر دادند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه در تذکری شفاهی به هیات رییسه گفت: در ایران سه قوه وجود دارد که هر کدام متناظر یکدیگر و کنترل کننده هم هستند اما احساس نمایندگان این است که مجلس انفعالی عمل می کند و این ضعف را باید در خود جستجو کنیم.
وی افزود: ما لایق عتاب هستیم و این ضعف به هیات رییسه و رییس مجلس برمی گردد.
نماینده مردم اردستان در مجلس خاطرنشان کرد: وقتی رییس مجلس جلوی استیضاح را می گیرد و اعلام وصول نمی کند این ضعفی است که وجود دارد و شاید هم برای حفظ مصالح ملی در گفتار و رفتار عمل توجیه می شود.
بخشایش خاطرنشان کرد: در هنگام حضور وزرا در مجلس تعداد زیادی از نمایندگان به وی مراجعه می کنند تا مشکلات حوزه انتخابیه خود را مطرح حل کنند، چنین اقدامی به این دلیل است که وزیر مربوطه وقت کافی برای نمایندگان بجز زمان حضور در صحن در نظر نمی گیرد.
وی با انتقاد از رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکانات دفتر یک نماینده در حد یک بخشدار است در حالی که می توان از کمک های در اختیار رییس مجلس برای کمک به اشخاص حقیقی و حقوقی آن را مدیریت و جبران کرد.
وی در تذکر دیگری از برخی مسوولان در وزارت نفت انتقاد کرد.
نماینده مردم اردستان در مجلس در تذکر دیگری درباره معلمین گفت: نباید به این قشر نگاه مصرف کننده داشت بلکه معلمین تولیدکننده هستند و زندگی آنها را باید مدیریت کنیم.

** جشن حجاب سنتی زن لرحجاب سنتی زن را گرامی نمی دارد
ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد نیز در تذکری گفت: یکی دو سال است که جشن حجاب سنتی زن لر در خرم آباد برگزار می شود که در حقیقت حجاب سنتی زن لر را گرامی نمی دارد بلکه در جهت بد نام کردن آن و ترویج ابتذال است.
وی خاطرنشان کرد: روز 26 اردیبهشت ماه این جشن برگزار شد و در آن جوانان دختر و پسر به صورت مختلف به رقص و پایکوبی با حجابی که به هیچ شکل شبیه حجاب زن مسلمان نبود، حضور یافتند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این کار افکار عمومی مومنین را جریحه دار کرده و از رییس جمهوری تقاضا داریم که دستور بررسی این موضوع را بدهند.
آقامحمدی به دستگاه های ذیربط و مربوطه نیز تذکر داد که درباره اهداف برگزاری آن گزارشی تهیه کرده و به مردم ارایه دهند و وزیر کشور نیز جلوی حضور مسوولین استانی در این مراسم که با فرهنگ اسلامی سنخیتی ندارند را بگیرد.

**به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام راحل و باشگاه والیبال شهردار ارومیه رسیدگی شود
مهدی عیسی زاده نماینده شاهین دژ و تکاب نیز در تذکرهای جداگانه ای به وزیران آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت و مجمع تشخیص مصلحت خواهان رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و فرهنگیان، بیکاران و تسریع در بررسی لایحه ایثارگران در مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.
وی همچنین خواهان رسیدگی به اتفاقات ورزشگاه یادگار امام و باشگاه والیبال شهردار ارومیه شد.
جعفر قادری نماینده مردم شیراز نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان صرف نظر کردن ایران خودرو از واگذاری ایران خودرو فارس به غیر شد.
وی همچنین در تذکری به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز خواهان انتقال نیافتن بخش هایی از شرکت صنایع الکترونیک ایران (صاایران) از شیراز به دیگر کشورها شد.
قادری همچنین در تذکر دیگری خواهان تثبیت قیمت نان سنگک و جلوگیری از افزایش قیمت آن شد.
داریوش اسماعیلی نماینده سروستان نیز در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواهان رسیدگی به مشکلات کشاورزان و الیاس طاهری نماینده اقلید در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهان حل مشکلات واحدهای صنعتی کشاورزی شد.
سیام**9103**9132**1336



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن