تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار آلبوم خواننده ایرانی در فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از موسیقی؛ انتشار آلبوم خواننده ایرانی در فرانسه تهران - ایرنا - آلبوم سودائی به آهنگسازی سامان صمیمی و خوانندگی علیرضا قربانی توسط کمپانی اکورد کراسس در کشور فرانسه منتشر شد.


به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، این آلبوم توسط سامان صمیمی برای دو ساز تار و کمانچه ساخته و توسط مصباح قمصری برای بم کمان و سازهای کوبه ای تنظیم شده است.
اشعار این مجموعه نیز از سروده های ابوسعید ابوالخیر، مولانا، محمدرضا شفیعی کدکنی و فریدون مشیری انتخاب شده است؛ همچنین یک قطعه قدیمی با شعر و آهنگ عارف قزوینی با تنظیم جدید در آلبوم سودائی گنجانده شده است.
در اجرا و ضبط این آلبوم سامان صمیمی (کمانچه)، مهدی امینی (تار)، مصباح قمصری (بم کمان)، زکریا یوسفی (دف و کاخون) و صبا صمیمی (ضرب زورخانه و تنبک) همکاری کرده اند.
این مجموعه پس از آلبوم های سرمستی، دنیای ریتم و خطاطی آواز چهارمین تجربه علیرضا قربانی در تولید یک مجموعه موسیقایی برای انتشار در کشورهای خارجی محسوب می شود.

** کتاب مدیریت موسیقی
کتاب مدیریت موسیقی تالیف مسعود نکویی به زودی توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران، انتشارات موسیقی چنگ و موسسه نسل مهر منتشر خواهد شد.
کتاب مدیریت موسیقی حاصل 18 سال کار گروهی موسیقی و 9 سال استفاده از سیستم های مدیریتی صنعتی و سازمانی مولف است که از ابزارهای مدیریت در صنعت و مدلهای تعالی سازمانی و کیفیت در این مقوله استفاده کرده و پس از پایش ، به نتایج قابل ارائه ای رسیده است.
اگر چه اکثر متدها و روش های فوق در جامعه صنعتی به صورت کمی و کیفی به کار گرفته شده اما این نخستین مجموعه در ایران است که به ابعاد مدیریت موسیقی و به صورت کاربردی می پردازد.
نکویی اگر چه از متدها و ابزارهای فکری استاندارد غیر ایرانی استفاده شده است اما در حال تدوین یک مدل ایرانی کاربردی جهت استفاده گروه های موسیقی ایرانی است.
این کتاب به مباحث گوناگونی چون رهبری و مدیریت ، مدل ارزیابی تعالی سازمانی (EFQM) ، مدل ارزیابی کیفیت ایران (INQA) ، مدل مکنزی ، تدوین بودجه ، پارادایم شیفت ، بازاریابی بین الملل، متد 11 اصل و 5 راهکار مولف ، مدیریت و کنترل پروژه ، مدل موزیک بیزینس دانشگاه برکلی ، رهبری تحول ، استراتژی اثربخش ، الگوبرداری سیستماتیک ، بازاریابی بین الملل ، اجرای پروژه های مالی ، تدوین چشم انداز ، ریاضیات مالی گروه ، مدیریت استراتژیک ، مهندسی ارزش ، مدیریت گروهی موسیقی ، و تدوین نظام نامه تعالی و کیفیت موسیقی پرداخته است.
مسعود نکویی درباره سیستمی که در این کتاب شرح داده معتقد است: امروزه با وجود سیستم های مکانیزه و متدهای بی شمار مدیریت و رهبری ، دیدگاه های کدخدا منشانه و مقطعی چندان زمینه رشد گروه های موسیقی را فراهم نمی کنند و به دلیل ظرافت های کار موسیقی و کمی نشدن ارزش ها و فعالیت ها ، فرایندها عمدتا در کوتاه مدت با دلخوری اعضا همراه است و یا شرایط قوانین و عرف فعالیت های موسیقی را به چالش می کشد .
وی ادامه می دهد : معمولا اسپانسر با درک اجتماعی و هنری مد نظر هنرمندان موسیقی نیز به ندرت یافت می شود یا اینکه بجای استفاده کاربردی از موسیقی ، از هنرمند استفاده ابزاری می شود. از طرفی اختلاف دیدگاه های اعضای گروه نیز گاهی منجربه توقف کار گروهی و یا حذف می شود و...
این مولف اعتقاد دارد :به هر حال هدف من، آشنایی موزیسین های جوان با ابزارهای قدرتمند مدیریت صنعتی در جهت برنامه ریزی های بلندمدت برای اجرا و تولید در بازار صنعت موسیقی است ، این روش به صورت عملی باعث رشد گروه های موسیقی شده و هم اکنون چند گروه ایرانی از بخش هایی از مطالب این کتاب برای رشد و تعالی خود استفاده می کنند.
فراهنگ**9252 ** 1569



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن