تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820421505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو مولف و تصویرگر ایرانی برنده جایزه کتاب سنگاپور شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو مولف و تصویرگر ایرانی برنده جایزه کتاب سنگاپور شدند کوالالامپور - ایرنا – دو مولف و تصویرگر ایرانی برنده جایزه کتاب کودک و نوجوان جشنواره سالانه کتاب سنگاپور شدند.


به گزارش ایرنا، شورای ملی کتاب سنگاپور برگزارکننده این جشنواره سالانه است و سال گذشته در فراخوانی از کشورهای جهان خواست نمونه برجسته آثار خود را در بخش کتاب کودک و نوجوان برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.
از جمهوری اسلامی ایران 29 اثر به این جشنواره فرهنگی - هنری سنگاپور ارسال شد .
هیات داوران جشنواره کتاب سنگاپور از میان آثار ارسالی از کشورهای مختلف جهان کتاب "بقچه" تالیف "رویا یداللهی شاهراه" 35 ساله، نویسنده مشهدی را به عنوان یکی از برندگان انتخاب کرد.
همچنین اثر تصویرگر ایرانی "وجیهه گل مزاری" به وسیله هیات داوران این جشنواره سنگاپور به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.
وجیهه گل مزاری هنرمند مشهدی، کارشناس گرافیک و تصویرسازی است.
کتاب بقچه داستان مادر بزرگی است که به جمع فرزندان و خانواده پیوسته و در بقچه اش پندها و آموزه های شیرین و حکیمانه ای برای فرزندان به ارمغان آورده است و با تصاویر وجیهه گل مزاری مفاهیم آن به کودکان منتقل می شود.
شورای ملی کتاب سنگاپور برترین نویسندگان و تصویرگران کتاب های کودکان و نوجوانان را 12 خرداد معرفی می کند.
آساق**1611



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن