تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمایش سرزمینی اولین گام برای ساماندهی آموزش عالی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس جهاد دانشگاهی کشور: آمایش سرزمینی اولین گام برای ساماندهی آموزش عالی است زنجان - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت : آمایش سرزمینی در زمینه های مختلف اعم از صنعتی، خدماتی و اقتصادی اولین گام برای ساماندهی آموزش عالی است.


حمیدرضا طیبی روز چهارشنبه در نهمین گردهمایی معاونین پشتیبانی واحدها، پژوهشگاه ها، پژوهشکده ها، سازمان ها و مراکز جهاد دانشگاهی در زنجان تولید دانش بنیان را گامی مهم در راستای توسعه دانست.
وی اظهار کرد: تلاش جهاد دانشگاهی بر الگوسازی به ویژه در حوزه های علمی و فناورانه است.
رییس جهاد دانشگاهی کشور به تدوین برنامه پنجم توسعه در این نهاد اشاره کرد و گفت: این سند با رویکرد فعالیت تمامی واحدهای این مجموعه بر مبنای نیازهای ملی و نه صرفا دانشگاهی تدوین شده است.
طیبی ادامه داد: در استان زنجان نیز به دلیل وجود ظرفیت های بالقوه در زمینه الکترونیک، آی تی و صنعت برق رایزنی های لازم با مسوولین برای بهره گیری از این پتانسیل ها انجام شده است.
وی بر فراهم کردن زمینه مناسب برای شکوفایی استعدادها و بهره گیری از این مهم تاکید و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید از اتکا به نفت دور و بر مبنای اقتصاد تولیدی دانش بنیان استوار شود.
رییس جهاد دانشگاهی کشور به شناسایی مشکلات معاونت های مختلف و بازنگری در سیستم جذب و گزینش نیروی کار اشاره و اضافه کرد: پرداختن به حسابداری صنعتی در خصوص گردش درست هزینه کردها مورد توجه است.
20 درصد بودجه جهاد دانشگاهی از محل منابع عمومی و 80 درصد آن حاصل فعالیت های تحقیقاتی است.
7318/6085



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن