تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدادی: رسالت خود را در مسیر آرمانهای حضرت امام می جوید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در جریان دیدار یادگار حضرت امام از خبرگزاری جمهوری اسلامی؛ خدادی: ایرنا رسالت خود را در مسیر آرمانهای حضرت امام می جوید تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ایرنا رسالت خود را در کارکرد رسانه ای در مسیر آرمانهای حضرت امام (ره) جست و جو می کند و تنها در صورتی می تواند معنای خود را بیابد که بتواند اندیشه های حضرت امام (ره) را برای نسل جدید بازتعریف کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد خدادی امروز (سه شنبه) در نشست مدیران و سردبیران خبرگزاری جمهوری اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، افزود: باید بتوانیم در مسیر تبیین اندیشه های امام راحل حرکت کنیم و رسالت کار حرفه ای را در خبر و خبرگزاری جمهوری اسلامی، در این مسیر حرکت دهیم.
وی ادامه داد: ایرنا این موضوع را نه تنها تکلیف خود می داند بلکه در این زمینه احساس عقب ماندگی می کند و معتقدیم میان آنچه الان انجام می دهیم و آنچه که باید در این مسیر حرکت کنیم، فاصله ای بسیار زیاد وجود دارد.
خدادی تصریح کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت خودش در یک صورت می تواند معنای خود را پیدا کند که بتواند اندیشه های امام راحل را برای نسل جدید بازتعریف کند و همه تلاشش این باشد که به نوعی وصیت نامه حضرت امام (ره) را امروز معنا کند.
وی ادامه داد: همه عشق و علاقه من این است که با کمک همکارانم در فضای بسیار متفاوت و متمایزی که به وجود آمده است این معنی را در مدل کار حرفه ای رسانه ای برای نسل جدید بازتعریف کنیم و علاوه بر آن، ما مدلی باشیم برای همه رسانه ها.
مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی اضافه کرد: به همین دلیل بسیار علاقه مندیم که موضوع کار خبری و حرفه ای ما تنها در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خلاصه نشود و تنها به انتشار اخبار سالروز برگزاری مراسم اکتفا نکنیم، بلکه در تمام سال در این زمینه فعالیت داشته باشیم؛ به این دلیل از یک ماه پیش این موضوع را در بخش های مختلف خبرگزاری و موسسه مطبوعاتی شروع کرده ایم.
خدادی با تاکید بر این که امروز بیش از گذشته به بازنشر اندیشه های امام (ره) در رسانه های بین المللی و به زبان های دیگر نیاز است، تصریح کرد: فعالیت در ابعاد بین الملل از دیگر نکات مورد توجه ما در خبرگزاری و موسسه مطبوعاتی است که در این راستا خروجی های بین المللی ایرنا و ظرفیت موسسه ایران در روزنامه های عربی و انگلیسی الوفاق و ایران دیلی، همه در این مسیر قرار گرفته اند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی امروز به دعوت محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از این سازمان دیدن کرد.
در این دیدار محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری، حجت الاسلام رحمانی و تنی چند از اعضای موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نیزحضور داشتند.

9189/1449



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن