تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823927484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با پيروزي انقلاب اسلامي فصل جديدي از تاريخ بشريت رقم خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۴۸ب.ظ)
فرماندار شازند: با پيروزي انقلاب اسلامي فصل جديدي از تاريخ بشريت رقم خورد موج - اراک - فرماندار شازند بيان کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي فصل جديدي از تاريخ بشريت رقم خورد و امام راحل (ره) با احياي اسلام ناب محمدي شيوه تازه اي براي اداره جهان ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد عسگري در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني (ره) افزود: 20 دستگاه اتوبوس و 120 دستگاه ميني بوس براي اعزام مردم اين شهرستان تدارک شده است.
وي امام خميني (ره) را احياگر اسلام ناب محمدي خواند و گفت: حضور در برنامه هاي سالروز ارتحال آن حضرت تجديد ميثاق با ارزش هاي انقلاب و دفاع مقدس به شمار مي رود.
فرماندار شازند اضافه کرد: با پيروزي انقلاب اسلامي فصل جديدي از تاريخ بشريت رقم خورد و امام راحل (ره) با احياي اسلام ناب محمدي شيوه تازه اي براي اداره جهان ارائه کرد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شازند نيز در سخناني گفت: بنيانگذار جمهوري اسلامي به اسلام قدرت و عزت بخشيد و اين انقلاب با نام او در جهان شناخته شده است.
علي رسولي افزود: يکي از کارهاي بزرگ امام (ره) اين بود که ابعاد سياسي، اجتماعي و فرهنگي اسلام و حقايق فراموش شده اين دين الهي را زنده کرد و نداي عدالت خواهي اسلام را به گوش جهانيان رساند.

سوم خرداد، پرافتخارترين مقطع دوران دفاع مقدس است
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شازند در نشست ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر نيز گفت: سوم خرداد يکي از پرافتخارترين مقاطع دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ رسولي افزود: حماسه سوم خرداد با نصرت الهي و مقاومت مخلصانه و ايثارگرانه مردم شريف، غيرتمند و فداکار ايران اسلامي و تبعيت از ولايت فقيه به دست آمد و شکست سنگيني را به دشمن بعثي وارد کرد.
وي افزود: اين عمليات، ضمن تنبيه دشمن متجاوز، پيام عزت، پايمردي، ايستادگي و استحکام نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به جهانيان صادر کرد.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شازند گفت: خرمشهر پس از 578 روز يعني 19 ماه اسارت، در روز سوم خرداد سال 61 در عمليات غرورآفرين بيت المقدس با رمز مبارک يا علي ابن ابي طالب بار ديگر به آغوش گرم ميهن اسلامي بازگشت و پيکره پاک آن شهر قهرمان از لوث وجود متجاوزان تطهير شد.
وي در خصوص برنامه هاي سالروز آزادسازي خرمشهر نيز گفت: صبحگاه مشترک، مسابقات ورزشي، عطر افشاني و گلباران مزار شهدا، سرکشي به خانواده معظم شهدا، برگزاري مراسم يک مسجد، يک فرمانده، يک خاطره، مسابقات خاطره گويي در پايگاهها، ايست و بازرسي، ايستگاه هاي صلواتي، ميقات صالحين در مصلاي نماز جمعه، کارگاه افزايش جمعيت و نهضت روشنگري با موضوع عفاف و حجاب و تهيه و توزيع ماهنامه صراط از جمله برنامه هاي اجرايي به اين مناسبت هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن