تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815397613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسجدجامعی: یاد شهدا را در آثار هنری زنده نگهداریم


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



مسجدجامعی: یاد شهدا را در آثار هنری زنده نگهداریم
نمایشگاه آثار نگارگری مهدی فرخی با موضوع «ایثار و شهادت» در باغ موزه دفاع مقدس تهران افتتاح شد.
روز نو : نمایشگاه آثار نگارگری مهدی فرخی با موضوع «ایثار و شهادت» در باغ موزه دفاع مقدس تهران افتتاح شد.


به گزارش روز نو، دکتر احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار نگارگری مرتبط با حوزه ایثار و شهادت که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به شاهنامه فردوسی بیان کرد: بیان ویژگی‌های پهلوانی نظیر جوانمردی، راستگویی و دفاع از سرزمین در جای‌جای شاهنامه وجود دارد. این تصویرهای شاهنامه در طول تاریخ تبلور پیدا کرده است و هر دوره نقشی از شاهنامه زده است و در دوره معاصر این پهلوانی‌ها به بزرگ مردان دفاع‌مقدس رسیده است.


وی ضمن تشکر از باغ موزه دفاع مقدس در زنده نگه داشتن یاد شهدای دوران دفاع مقدس گفت: باید یاد و نام شهدا را در قلب آثار هنری زنده نگه داریم.


در ادامه مهدی فرخی، نگارگر آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه توضیح داد: این مجموعه تصویرگر رزم‌نامه ایرانیان به شیوه نگارگری است و برای کتاب شعر رزم‌نامه ایرانیان تهیه شده است. سعی شده به شیوه‌ای روایی، تصویرپرداز هشت سال دفاع مقدس باشد و در برگیرنده حالات و روحیات رزمندگان و فضای جبهه باشد.


در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار نگارگری مهدی فرخی با موضوع ایثار و شهادت، سردار «جواد خضرایی»، مشاور شهردار تهران و مدیرعامل باغ‌موزه دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان در گالری فکه باغ موزه افتتاح شد. این نمایشگاه تا تاریخ 4 خرداد ماه در میزبان علاقمندان است. 




تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن