تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقا خدمات بیمارستانهای روانپزشکی از اولویتهای بنیاد شهید کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک مسوول بیناد شهید کشور: ارتقا خدمات بیمارستانهای روانپزشکی از اولویتهای بنیاد شهید کشور است یاسوج -ایرنا-معاون بهداشت و درمان رییس سازمان بنیادشهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی کشور گفت: ارتقا سطح خدمات بیمارستانهای روانپزشکی از اولویت های این سازمان در ارایه خدمات به جانبازان دوران دفاع مقدس است.


به گزارش خبرنگارایرنا، عبدالرضا عباسپور روز سه شنبه در سومین همایش سراسری روسای بیمارستانهای روانپزشکی بیناد شهید کشور با تجلیل از ایثارگری های شهدا و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی افزود:ارتقای کیفیت خدمات درمانی به جانباران از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.
وی ارزیابی عملکرد بیمارستانها و فرایند ارایه خدمات درمانی در بیمارستانهای روان پزشکی جانبازان،فعالیت ها،نیازها و هم اندیشی برای رفع این مشکلات را از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.
عباسپور از فعالیت 680 تخت درمانی در 10 بیمارستان روانپزشکی بیناد شهید خبر داد و افزود: ارایه خدمات مطلوب به جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.
به گفته وی، 15درصد خدمات درمانی جانبازان در بیمارستانهای روانپزشکی و 85درصد از طریق خرید خدمات درمانی در سایر بیمارستانها انجام می گیرد.
وی اظهار کرد: بیمارستانهای روانپزشکی باید با رویکرد خودگردانی با ایجاد ارتباط با بیمارستانهای علوم پزشکی و دیگر بخشهای درمانی بر سطح کمی و کیفی خدمات درمانی جانباران بیفزایند.
معاون بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور افزایش خدمات درمانی غیرمستقیم با حمایت های بیمه ای از طریق خرید خدمات درمانی را از جمله اهداف بیناد شهیدوامور ایثارگران در بخش درمان به جانبازان برشمرد.
وی تعداد جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی را 550 هزار نفر اعلام کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از جانبازان به عنوان سند هویت ایثارگری و افتخارآفرینی ملت ایران یاد کرد و گفت: استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشورمان مدیون حماسه آفرینی شهدا و جانبازان است.
فتاح محمدی اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی را ارمغان مجاهدتهای ایثارگران انقلاب اسلامی دانست و افزود: رشادتهای و حانفشانی های حماسه آفرینان این مرزو بوم فراموش نشدنی است.
وی برلزوم توسعه خدمات بیمارستانی اعم از فضای فیزیکی ، نرم افزاری وافزایش پزشک تاکید کرد.
رییس بیناد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد نیزگفت: این استان یکهزار و 800 شهید ،9هزار و 500جانباز و 317 آزاده تقدیم جمهوری اسلامی نموده است.
سیدمصطفی مهدی افزود: برگزاری این نشست فرصتی برای بررسی مشکلات درمانی جانباران و هم اندیشی برای توسعه خدمات درمانی دراین بخش است.
همایش روسای 10 بیمارستان روان پزشکی تابعه بیناد شهید انقلاب اسلامی کشور به مدت دو روز در یاسوج برگزار خواهد شد.
3016/6162



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن