تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه جامع خلیج فارس در قشم احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرهنگی منطقه آزاد قشم : موزه جامع خلیج فارس در قشم احداث می شود قشم - ایرنا - معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت : با اختصاص و جانمایی سه هکتار زمین از طرف این سازمان، موزه جامع خلیج فارس در قشم احداث می شود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سیدمهدی موسوی اجاق افزود: احداث موزه خلیج فارس گامی مهم در بالابردن حاکمیت ایران بر خلیج فارس و هویت بخشی به حضور ایرانیان در این دریای پارسی است.
وی بخش های مختلف این موزه را مردم شناسی، ژئو پارک جهانی قشم، هنر، میراث فرهنگی و طبیعی، ویژگی های زمین شناسی و جنبه های مختلف دریانوردی در خلیج فارس برشمرد.
موسوی اجاق با بیان اینکه عملیات احداث این موزه همزمان با هفته میراث فرهنگی در قشم آغاز می شود، گفت : باید تلاش کنیم با نگاهی جدید به موزه ها، از تبدیل شدن این اماکن به انبار جلوگیری کرده و زمینه پویایی آن ها را فراهم کنیم.
در حال حاضر موزه های ژئو پارک قشم که 95 درصد از نمونه های موجود در آن بومی این منطقه است به همراه باغ موزه گیاه شناسی به مساحت 45 هزار مترمربع شامل انواع گونه های گرمسیری، نیمه گرمسیری و گونه های بومی قشم از موزه های مهم جزیره قشم به شمار می رود.
2090/6048



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن