تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819916427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج گروه موتور سوار، تگزاس را به میدان جنگ تبدیل کردند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


ناامنی در آمریکا بیداد می‌کند؛
پنج گروه موتور سوار، تگزاس را به میدان جنگ تبدیل کردند
تدابیر امنیتی در شهر وِیکو در ایالت تگزاس آمریکا، پس از درگیری مسلحانه و مرگبار روز یکشنبه گروه‌های رقیب موتور سوار افزایش یافت.



به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، در ناآرامی‌های روز گذشته آمریکا، 9 نفر کشته، 18 نفر زخمی و 170 نفر بازداشت شدند. کشتار و عدم وجود امنیت در آمریکا همواره یکی از نقص‌های فراوان این کشور محسوب می‌شود.   هر سال هزاران نفر به دلیل عدم وجود امنیت کشته یا مجروح می‌شوند.   روز یکشنبه، در پی مشاجره و درگیری گروهی موتورسواران در شهر ویکو، نه نفر کشته و ۱۸ نفر هم زخمی شدند.   پلیس تگزاس درباره حادثه دیروز گفته است که حداقل ۱۷۰ نفر در ارتباط با تیراندازی مرگبار اعضای گروه‌های موتور سوار رقیب در این ایالت، با اتهامات جرائم سازمان یافته مواجه رو به رو شده‌اند.   به نوشته بی بی سی، پلیس گزارش داده که درگیری ابتدا با مشت و لگد شروع شد اما بعد طرفین به چاقو، زنجیر و سپس اسلحه گرم متوسل شدند.   این واقعه در رستوران «تویین پیکس اسپورتس بار‌اند گریل» در یک مرکز خرید به نام «سنترال تگزاس مارکت پلیس» رخ داد.   به گفته شاهدان، پارکینگ رستوران به میدان جنگ شباهت پیدا کرده و صحنه درگیری بسیار فجیع بوده است.   پلیس شهر که انتظار بروز خشونت در محل را داشت در نزدیکی رستوران حضور داشت و بلافاصله به ماجرا واکنش نشان داد.   به گفته سخنگوی پلیس، بعضی ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند.   او گفت: «این‌ها گروه‌های موتورسوار تبهکار متخاصم و خیلی خطرناکی هستند. امروز تعداد زیادی آدم بی‌گناه زخمی شدند.»   پلیس می‌گوید به ماموران آسیبی وارد نیامده است.    

    سایت صدای آمریکا (VOA) از افزایش تدابیر امنیتی در این شهر ایالت تگزاس آمریکا خبر داده است: تدابیر امنیتی در شهر وِیکو در ایالت تگزاس آمریکا، پس از درگیری مسلحانه و مرگبار روز یکشنبه گروه‌های رقیب موتور سوار افزایش یافت.   به گفته پلیس ویکو، درگیری در رستورانی در یک مرکز خرید شلوغ رخ داد که ۱۵۰ تا ۲۰۰ که گفته می‌شود از اعضای دست کم پنج گروه موتور سوار رقیب هستند، جمع شده بودند.   بر اساس گزارش‌ها، ماجرا از یک درگیری لفظی در داخل رستوران شروع شد و بعدا کار به درگیری فیزیکی و استفاده از چاقو و اسلحه گرم کشیده شد که در اثر آن ۹ نفر کشته و ۱۸ نفر زخمی شدند.   پليس ويکو می‌گوید، مأموران انتظامی به طرف موتورسواران مسلح تيراندازی کردند، اما هنوز مشخص نیست آيا هر ۹ قربانی این حادثه  توسط پليس کشته شده‌اند، یا توسط گروه‌های رقیب.   کشته شدگان همگی از اعضای گروه‌های موتورسوار بودند؛ گفته می‌شود گروه‌های درگیر در این حادثه چند دهه است که در زمینه قاچاق مواد مخدر فعال هستند.   با این حال، به گفته پاتریک سوانتون سخنگوی پلیس ویکو،  این نگرانی وجود دارد که اعضای گروه‌های درگیر در حادثه دیروز، احتمالا به نقاط دیگری در داخل و اطراف شهر رفته باشند.

      444  



۲۹/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن