تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820614825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع متوازن خدمات مهاجرت معکوس را ایجاد می كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان: توزیع متوازن خدمات مهاجرت معکوس را ایجاد می كند خبرگزاری پانا : معاون هماهنگی امور مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان گفت :تقسیم عادلانه امکانات و توزیع متوازن خدمات مهاجرت معکوس را بدنبال خواهد داشت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۹ ارديبهشت ساعت 07:43

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ، معاون هماهنگی امور مناطق و سازمانهای شهرداری اصفهان در دیدار با هیاتی از شهرداری شهر لار با بیان مطلب فوق گفت: امروزه یکی از مشکلات و معضلات کلان شهرها حجیم تر شدن آنهاست، که ساکنین شهرهای کوچک و میانی را به سمت خود گسیل می دارد و در مقابل این مکان ها را تبدیل به مرده شهرهایی خالی از سکنه می کند.
دکتر مهدی جمالی نژاد از توزیع و تقسیم ناعادلانه امکانات و بی برنامگی و سلیقه ای عمل کردن را یکی از علت های اساسی این مهاجرت ها دانست و اظهار داشت: اگر ما از ابتدا برنامه ای مدون و متقن برای روستاها و سپس شهر های کوچکتر و میانی خود ترسیم کنیم در این صورت است که می توانیم روستاها و شهرهای پایداری داشته باشیم و با این فرمول در برنامه ریزی شهری مهاجرت معکوس ایجاد نمود.
وی در ادامه افزود: با تدوین برنامه های کوتاه مدت و میان مدت که همگی در راستای اهداف و چشم انداز های بلند مدت باشد و ایجاد ضمانت های اجرایی این برنامه ها، آبادانی و آسایش و نهایتا توسعه پایدار را برای شهرها خواهیم داشت و از وارد کردن آسیب های جدی به ساختار و اصالت شهر جلوگیری نمود.
مشاور عالی شهردار اصفهان تاكید كرد: از تعجیل در اجرای برنامه هایی که با ساختارهای فرهنگی، بومی و هنجارهای همان شهر همخوانی نداشته باید پرهیز کرد زیرا هر برنامه و فعالیتی که در کلانشهری انجام گرفته و با موفقیت همراه بوده الزاما نمی تواند نسخه کامل و درستی برای سایر شهرها خصوصا شهرهای کوچکتر باشد بلکه می تواند علی رغم یک فرصت یک تهدید نیز به نظر برسد.
جمالی نژاد با بیان این كه می توان از تجربیات شهرهای بزرگ در انجام هرچه بهتر در پیشرفت و آبادانی، استفاده بهینه برد گفت: شاید درنظر اول انجام یک طرح و یا برنامه مثبت ارزیابی شود اما طرح و برنامه ای از درصد موفقیت بهتر و بالاتری برخوردار است که طراحان آن بر اساس ظرفیت ها و توانمندی ها ودیدن چالش های احتمالی پیشرو برنامه ریزی و الویت بندی کنند، چنین برنامه و طرح هایی افراد مسوول آینده را نیز به قبول اجرا و یا ادامه آن وا می دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن