تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820263307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش خانواده قرآنی ، فرزندان قرآنیدر شهرکرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش "خانواده قرآنی ، فرزندان قرآنی"در شهرکرد برگزار شد شهرکرد- ایرنا- همایش" خانواده قرآنی ،فرزندان قرآنی" در آستانه فرارسیدن اعیاد شعبانیه، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه برگزار شد.


به گزارش ایرنا،در این همایش که در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد،جمعی از فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری و کودکان حضور داشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:دولت یازدهم نگاه ویژه ای به ترویج فعالیت های قرآنی دارد و برگزاری نشست های سبک زندگی با محوریت قرآن از سوی این اداره کل دنبال می شود.
جوادکارگران دهکردی ،در این همایش افزود:سبک زندگی قرانی و اسلامی را باید به فرزندان آموخت و خانواده ها نقش مهمی در بهره گیری از آموزه های قرآنی در تربیت فرزندان دارند.
وی گفت:در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی ،ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها از سوی این اداره کل با برگزاری همایش های تخصصی ،پیگیری
می شود.
یکی از استادان حوزه و دانشگاه و کارشناس مذهبی و مشاور امور خانواده گفت:خانواده ای که تربیت فرزندان خود را براساس آموزه های دینی بنا کند،خانواده ای قرآنی و عاقبت بخیر خواهد بود.
حجت الاسلام امرالله گیوی نهاوندی افزود:قرآن عامل ازدواج را آرامش زوجین می داند و این آرامش باعث تحکیم بنیان خانواده
می شود و انسان به آرامش نیازمند است.
به گفته وی،یکی از شاخصه های مورد نظر اسلام در مورد خانواده ها ، نشاط و شادابی است و این ارزش بسیار مهم هم اکنون کمرنگ شده است و باید برای این مهم تلاش بیشتری صورت بگیرد.
این کارشناس مذهبی و مشاور امور خانواده تاکید کرد:خانواده ها به جای تربیت دختر و پسر باید زن و مرد آینده را تربیت کنند به گونه ای کودکان از هما کودکی مسوولیت پذیری در خانواده را فراگیرند.
گیوی نهاوندی یاداور شد:بیشتر طلاق های زوجین مربوط به سال های نخست زندگی است که متاسفانه اکنون در میانسالی و کهنسالی نیز طلاق دیده می شود.
به گزارش ایرنا،در این نشست تعدادی از بانوان قرآنی چهارمحال و بختیاری سوالات خود را مطرح کردند.
2097



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن