تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819837919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال 298 مقاله به همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارسال 298 مقاله به همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار
رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان از ارسال 298 عنوان مقاله به دبیرخانه همایش ملی گردشگری و توسعه پایدار در این دانشگاه خبر داد.
 علی‌اکبر امین‌بیدختی گفت: از این تعداد، 155 عنوان مقاله با رأی هیئت داوران پذیرفته شد که 15 مقاله به صورت سخنرانی در این همایش یکروزه ارائه می‌شود و بقیه در مجموعه مقالات به چاپ می‌رسد.
وی تصریح کرد: ولی تیموری مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و محمد وکیلی استاندار سمنان از سخنرانان این همایش هستند.
رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان افزود: این همایش با تأکید بر چالش‌ها و راهکارهای کاربردی در صنعت گردشگری در 18 محور، 29 اردیبهشت‌ماه ساعت 8:30 صبح در تالار دانش دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.
امین‌بیدختی با اشاره به اینکه در این همایش راهکارهای کاربردی برای رونق‌ بخش گردشگری ارائه و سعی می‌شود قدمی جهت برطرف شدن مشکلات پیش‌روی این صنعت برداشته شود، افزود: گردشگری و توسعه پایدار، گردشگری در افق 1404، گردشگری و جهانی‌ شدن، گردشگری و اقتصاد، گردشگری و فرهنگ، گردشگری و سیاست، گردشگری و مدیریت، گردشگری مذهبی، گردشگری سلامت، گردشگری شهری، گردشگری روستایی، گردشگری ورزشی، گردشگری رویدادها، گردشگری بین‌الملل، بازاریابی گردشگری، گردشگری و بیابان، اکوتوریسم، ژئوتوریسم، گردشگری و اقلیم از محورهای این همایش یک‌روزه است.
وی با بیان اینکه ایران با دارا بودن تنوع اقلیمی کم‌نظیر، فرهنگی و تاریخ کهن، وجود آثار باستانی فراوان و جاذبه‌های طبیعی و دیدنی نادر، همواره جزء 10 کشور برتر در زمینه دارا بودن منابع گردشگری محسوب می‌شود، افزود: کشور در میان 150 کشور عضو سازمان جهانی توریسم در بخش توریسم‌پذیری در مقام هفتاد و پنجم قرار دارد.
امین‌بیدختی ادامه داد: سهم ناچیز ایران در صنعت گردشگری نشان‌دهنده آن است که صنعت گردشگری نتوانسته نقش خود را به‌ عنوان عامل توسعه اقتصادی کشور و معرفی ایران به‌ عنوان یک کشور توریستی و فرهنگی به‌ خوبی ایفا کند.
رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: جمعیت جوان، نرخ بالای بیکاری، لزوم افزایش درآمد ارزی و سرمایه‌گذاری خارجی و توجه بیش از بیش به این صنعت می‌تواند زمینه رسیدن به اشتغال کامل، افزایش درآمد ارزی، معرفی تمدن و فرهنگ ایران به جهانیان، تعامل گسترده و سازنده با کشورهای دنیا و در هم شکستن مرزهای قومی و اقلیتی را فراهم کند.







تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن