تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820791264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی بازی های رایانه ای بومی با محوریت ابزارهای همراه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طراحی بازی های رایانه ای بومی با محوریت ابزارهای همراه طراحی بازی های رایانه ای بومی با محوریت ابزارهای همراه یکی از عنوان های برجسته پایگاه خبری - تحلیلی مرکزی دیلی است.


این پایگاه به نقل از محمد هادی بیات، مسوول مجتمع فرهنگی دیجیتالی استان آورده است: در گذشته پتانسیل های این مجتمع متوجه بازی های کامپیوتری و برگزاری مسابقه ها بود به طوری که در سه سال گذشته 13مورد بازی استانی را که شامل بازی های مجاز زیر مجموعه ارشاد بودند، در این مجتمع برگزار کردیم اما با توجه به تغییراتی که در حوزه ابزارها و فضای دیجیتال صورت گرفت، کنسول ها جایگاه مهمی پیدا کردند و بازی های قابل نصب روی تلفن همراه مورد توجه قرار گرفتند.
بازی های تلفن همراه نسبت به بازی های کافی نتی و کامپیوتری رنگ باخته اند و در این بین کمرنگ شدن مراکزی که خدمات بازی های کامپیوتری ارایه می دادند به دلیل رو آوردن حجم بالای مخاطبان به بازی های تلفن همراه و بازی های تخصصی کنسول بیش از پیش به چشم می آید.
البته هنوز بازی های رایانه ای طرفداران خاص خود را دارد، به همین دلیل فراهم کردن مقدمات برگزاری مسابقات آن در استان دنبال می شودو احتمالا در اواخر بهار و اوایل تابستان امسال شاهد برپایی مسابقات بازی های کامپیوتری خواهیم بود.
برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس بازار اراک در تیر ماه، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه استان مرکزی، تاکید استاندار مرکزی بر رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در اراک از دیگر عنوان های خبری پایگاه خبری - تحلیلی مرکزی دیلی است.

***ایجاد اشتغال مهمترین اولویت کاری در استان مرکزی یکی از عنوان های خبری شماره 590 روزنامه عطر یاس است.
محمود زمانی قمی استاندار مرکزی گفت: این استان ظرفیت 20 درصد از صنعت کشور را دارد بنابراین بایستی از سوی دولت مورد توجه ویژه قرار گیرد و دولت نسبت به این استان دغدغه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهمترین اولویت کاری این استان است، افزود: رفع مشکل بیکاری در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد و این امر باید در شهرستان های کمتر توسعه یافته استان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار مرکزی افزود: فراهم کردن محیط کار و سرمایه گذاری در استان امری مهم است که باید برای جذب سرمایه گذار در حوزه های جدید و های تک اقدامات موثری انجام شود.
دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه برتر کشور در ترویج زایمان طبیعی، اختراع دستگاه پاکیزه ساز توسط کارکنان شهرداری ساوه، کمک رسانی به آسیب دیدگان واجب کفایی و لزوم آگاهی والدین از بازی های رایانه ای از دیگر عنوان های خبری روزنامه عطر یاس است.
روزنامه عطر یاس با مشی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسوولی داود باقری منتشر می شود.
44 نشریه و پنج پایگاه خبری در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.ک/1
6991/6013/



28/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن