تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803906747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروهي برخلاف اقدامات زيست‌محيطي، درصدد مخدوش کردن آن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۴۹ب.ظ)
گروهي برخلاف اقدامات زيست‌محيطي، درصدد مخدوش کردن آن هستند موج - معاون رئيس‌ جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط‌ زيست با اشاره به رويکرد محيط زيستي دولت يازدهم گفت: عده‌اي در تلاش هستند تا فعاليت‌هاي مثبت اين سازمان را مخدوش کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار روز يکشنبه در دهمين همايش روابط عمومي الکترونيک در هتل المپيک تهران با تاکيد بر اهميت محيط‌ زيست و ارتباط آن با آينده کشور و نسل‌هاي بعدي افزود: اگرچه رويکرد دولت در اين حوزه بسيار اميدبخش است، اما؛ در مقابل عده‌اي در تلاش هستند با مخدوش نشان دادن فعاليت‌هاي مثبت، حقايق و واقعيت‌ها را از نگاه مردم پنهان کرده و فضاي اميد در جامعه را کم‌رنگ کنند.
وي گفت: يک نمونه از تلاش‌هاي اميدبخش دولت، ايجاد فضاي مناسب براي حضور سازمان‌ها و تشکل‌هاي مردم‌نهاد به‌عنوان بازوي قوي دولت در رفع بحران‌هاي مختلف است به‌گونه‌اي که فقط در حوزه محيط‌ زيست طي دو سال گذشته تعداد سمن‌هاي فعال از 320 به بيش از 750 سمن تشکل افزايش‌يافته است.
معاون رئيس‌جمهور افزود: در بسياري مواقع همين تشکل‌ها حتي با نقد سازنده خود جريان‌هاي مثبت اجتماعي و آگاهي بخشي عمومي در کشور ايجاد کردند که براي موفقيت يک دولت رکن مهمي است.
ابتکار تلاش دولت براي رفع معضل آلودگي هوا؛ به‌ويژه از طريق بهبود و ارتقاي کيفيت سوخت با حذف بنزين آلوده پتروشيمي و توزيع بنزين استاندارد را يکي ديگر از موارد اميدبخش براي مردم برشمرد و گفت: متاسفانه برخي تلاش کردند اميدواري مردم به حل معضلات زيست‌محيطي را با ارائه اخبار و اطلاعات نادرست از بين ببرند که البته امروزه با توسعه رسانه‌ها، مردم بسيار آگاه شده و تحت تأثير جريان‌هاي منفي رسانه‌اي قرار نخواهند گرفت.
ابتکار با تاکيد بر اينکه اميد بخشي خط‌مشي رسانه‌ها در اين دوره است، گفت: اطلاع‌رساني شفاف، صحيح و آگاهي‌بخش در سطح ملي منجر به ايجاد فضاي همدلي و هم‌زباني و در سطح بين‌المللي منجر به پيشبرد صلح و دوستي مي‌شود.
وي نقد را يکي از ارکان مهم ارتباطات دانست و گفت: ايجاد فضاي سالم و آزاد براي طرح ديدگاه‌هاي موافق و مخالف و باز شدن دريچه‌اي براي کشف حقايق از رسالت‌هاي مهم دولت‌ها است.
معاون رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه دولت‌ها موظف هستند در چارچوب رسانه‌ها و روابط عمومي‌ها فضايي مناسب براي طرح ديدگاه‌ها و انديشه‌هاي متفاوت و بازگويي انتقادات و اشکالات اقدام کنند، افزود: اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي اين دولت در راستاي ايجاد اين فضا براي فعالان رسانه‌اي، اجتماعي و متخصصان از طريق انتخاب روابط عمومي‌هاي قدرتمند ميسر است.
ابتکار با اشاره به نام‌گذاري سال 94 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان همدلي و هم‌زباني دولت و ملت اظهار کرد: بي‌شک رهبري در اين نام‌گذاري اشاره مهمي به نقش ارتباطات براي ايجاد اين فضا داشته‌اند که يکي از ارکان اصلي ايجاد اين ارتباط روابط عمومي‌ها هستند.
وي ضمن اشاره به اهميت ارتباطات در سطح جهاني گفت: نقص در ارتباطات منجر به غلبه ديدگاه‌هاي منفي، تمايلات خودخواهانه و جنگ‌طلبانه بر ديدگاه‌هاي انساني، محبت و انديشه و خرد درست و منطقي مي‌شود.
ابتکار با يادآوري پيشينه فرهنگي و مذهبي ايرانيان در مباحثي همچون صلح و دوستي اظهار کرد: مهم‌ترين نقش ارتباطات جايگزيني رحمت، عشق و خوبي به‌ جاي خشونت، جنگ و خودخواهي است.
وي با بيان اينکه امروز در معاملات جهاني شاهد خشونت انسان‌ها نسبت به يکديگر و حتي نسبت به محيط‌ زيست هستيم، گفت: تمام اين خشونت‌ها ناشي از خودخواهي انسان‌ها و عدم ايجاد ارتباط صحيح است.
ابتکار با اشاره به اهداف هزاره براي برنامه بعد از 2015 اظهار کرد: توسعه پايدار از جمله اين اهداف است که يکي از مؤلفه‌هاي آن حفظ محيط‌ زيست است.
رئيس سازمان حفاظت محيط‌زيست بابيان اينکه ايران در بسياري از شاخص‌هاي محيط زيستي وضعيتي نگران‌کننده دارد، تاکيد کرد: يکي از مهم‌ترين اولويت‌هاي دولت يازدهم و از جمله سياست‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي آن، بهبود وضعيت محيط‌ زيست کشور از طريق اقداماتي همچون احياي شوراي عالي محيط‌ زيست، رايزني با کشورهاي همسايه همچون عراق و افغانستان براي احياي تالاب‌ها و رفع بحران گردوغبار و افزايش تعاملات بين‌المللي به‌منظور بهره‌گيري از دانش و تجربه جهاني در حفظ محيط‌ زيست است.
وي اظهار کرد: سياست دولت يازدهم در تمامي حوزه‌ها؛ به‌ويژه حوزه مهم و فرا بخشي محيط‌ زيست آگاهي بخشي و ارتقاي دانش عمومي به‌ منظور رفع بحران‌ها در اين حوزه است و اين مهم فقط به‌واسطه تخصص، تعامل و همکاري روابط عمومي‌ها ميسر خواهد شد.
ابتکار با بيان اينکه حوزه محيط‌ زيست حوزه‌اي کاملاً تخصصي با تنوع، گستردگي و پيچيدگي موضوعات است، اطلاع‌رساني درست در اين حوزه را يکي از مهم‌ترين ارکان آگاهي بخشي اجتماعي و شکل‌دهي فرهنگ و جريان اجتماعي مثبت برشمرد.
دهمين همايش روابط عمومي الکترونيک امروز (27 ارديبهشت) همزمان با نخستين روز از هفته روابط عمومي‌ها در هتل المپيک تهران برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن