تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805454794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت جوانان کرمانشاهی خالی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پشت جوانان کرمانشاهی خالی است هفته نامه نقد حال چاپ کرمانشاه در شماره 384 روز شنبه بیست و ششم اردیبهشت 94 مصاحبه آرزو حیدری خبرنگار این نشریه محلی را با برومند کاظمی بازیگر کرمانشاهی منتشر کرده است.


متن کامل این مصاحبه بدین شرح است: برومند کاظمی 30 ساله اصالتا کرمانشاهی متولد همدان، فعالیت هنری خود را از 19سالگی در پایگاه شکاری همدان از تئاتر شروع کرد و در جشنواره های استانی و منطقه ای حضور داشت، پس از وقفه ای کوتاه سال 90 با آشنایی با سعید زندی در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه آغاز به کار کرد.
برومند کاظمی در کرمانشاه 20 درخشید، گفت و گوی دوستانه ای انجام داده ایم که با هم می خوانیم.
- فعالیت های شما در صدا و سیما چگونه است؟ ورودم به صدا و سیمای کرمانشاه با بازیگری آغاز شد، اما با کمک دوستان؛ تجربه هایی در زمینه گزارشگری، دستیار برنامه ساز ، منشی صحنه، صداپیشگی یا دوبله انیمیشن کسب کردم و مدتی هم در رادیو استان در خدمت آقای بحرایی که از بزرگان رادیو هستند همکاری داشتم، در حال حاضر کارمند قسمت تولید هستم.
- شما از نقشی که داشتید رضایت داشتید؟ باید بگویم، بازیگری می تواند احساس رضایت کند که بعد از بازی اش احساس خوشایندی دارد و خودش از ماحصل کارش خوشحال شود، آن وقت است که می تواند احساس رضایت کند، بعد از نویسنده این بازیگر است که به نقش جان و ماهیت می بخشد، نقش خوب یا بد مهم نیست، مهم ایفای درست و اصولی توسط بازیگر است، من تمام سعی ام را کردم و به لطف الهی و زحمات کارگران آن تیپی را که باید، می داشتم را پیدا کردم.
- کرمانشاه 20 چگونه شکل گرفت؟ کرمانشاه 20 از 4 گروه که با هم تعامل دوستانه داشتند شکل گرفت و هر کدام از گروه ها کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ی جداگانه داشتند، گروهی که من با آن همکاری داشتم سعید زندی به عنوان کارگردان، فرشاد عزیزی تهیه کننده و رضا رشیدی نویسنده و با بازی ابراهیم مرادی و... این سریال طنز آغاز شد.
- اسم کرمانشاه 20 چگونه انتخاب شد؟ پیشنهاد مدیرکل صدا و سیما کرمانشاه جناب مهندس رحیمی بود، ایشان اعتقاد دارند نمره مردم کرمانشاه همیشه 20 است و لیاقت 20 را دارند.
- علت موفقیت کرمانشاه20 را در چه می بینید؟ یکی از علت های موفق بودن این برنامه، رقابت سالم بین اعضا گروه ها بود، که هر کدام از گروه ها تلاش می کردند نسبت به دیگر گروه ها قوی ترعمل کنند، و این رقابت سالم و بستر را مدیون تلاش ها و ابتکارات مهندس رحیمی مدیرکل صدا وسیما مرکز کرمانشاه هستیم که باعث شدند برنامه ی کاملا طنز و همکاری میان گروه ها به صورت رنگا رنگ به وجود آید.
- به نظر شما چه چیزی باعث شد میان مردم کرمانشاه محبوب شوید؟ الطاف الهی و محبت دوستان و مهم تر از هر چیزی خط دهی کارگردان محترم آقای سعید زندی که افتخار همکاری با ایشان را دارم و متن خوب رضا رشیدی در پیشرفت هایم موثر بودند، جالب اینجاست که آقای رشیدی به عنوان نویسنده این توانایی را دارد که متناسب با شخصیت هر کدام از بازیگران بنویسد.
- دغدغه شما به عنوان یک هنرمند برای کرمانشاه که درگیر مشکلاتی چون بیکاری است چیست و فکر می کنید در قالب هنر چه کاری را می توانید برای رفع این مشکلات و انعکاس آن به مسوولان انجام دهید؟ ماهیت کرمانشاه 20 طنز اجتماعی انتقادی بود و معضلات اجتماعی را در قالب طنز به نمایش در آوردیم چرا که طنز تیغ اش برنده تر است، تا انتقادی های جدی ای که مطرح می شود، ما توانستیم در قالب طنز تلنگری به مشکلات بزنیم، در برنامه شونیوز در مورد شلوغی خیابان سیروس برنامه اجرا کردیم که خوشبختانه مسئولین توجه کردند و مشکل را مرتفع نمودند.
کرمانشاه بالاترین آمار بیکاری را دارد، همواره سعی ما بر این بوده که معضل بیکاری را در راس کارها قرار دهیم، اما باید به این نکته توجه کرد که با برنامه های ما معضل بیکاری حل نخواهد شد، کاهش آمار بیکاری همت مسوولین را می خواهد، در واقع ما به مسوولین گوشزد کردیم و آنان چقدر توجه می کنند به وجدان کاری شان برمی گردد، اما نباید همه چیز را از دید مسوولین ببینیم، باید جوان خودش جوشش داشته باشد، همه که نمی توانند کارمند شوند، خیلی از افراد هستند با هیچ شروع کردند و در زندگی شان موفق شدند.
- با توجه به استقبال چشمگیر مردم کرمانشاه آیا دوباره ساخت این برنامه ادامه دارد؟ سیاست سازمان این است که به خواست مخاطب توجه کند، نمی توان با قاطعیت گفت قطع خواهد شد یا قرار است دوباره ساخته شود ولی کی و چه زمان نامشخص است، به خاطر استقبال خوب مردم نمی توانیم هر چیزی بسازیم بلکه باید قوی تر از کار قبلی باشد.
- الگوی هنری شما چه کسی است؟ بازیگرانی چون پرویز پرستویی را دوست دارم به خاطر اینکه بسیار زیبا بازی می کند و به راحتی می تواند از قالبی به قالب دیگر درآید، در فیلم مارمولک یک جور بازی می کند در لیلی با من به شکلی دیگر هرکدام از بازی هایش یک شخصیت جداگانه دارد.
- بازیگر باید به چه چیزی پایبند باشد؟ برای یک بازیگر مهمترین نکته ی اخلاقی متعهد بودن نسبت کارش است، یعنی احساس مسئولیت کردن، یک هنرمند علاوه بر استعداد به تکنیک هم نیاز ، زمانی استعداد شکوفا می شود که در کنارش تکنیک قرار بگیرد، در واقع باعث نبوغ و نوآوری می شود مخصوصا در کار طنز هر چقدر خلاقت تر باشی موفق تر خواهی بود.
- دستمزد بازیگری چگونه است؟ اگر در سطح حرفه ای باشد چه در سینما و چه در تلویزیون امکان دارد 6 ماه و یا 2 سال این پروژه طول بکشد، حتی کارمند جایی باشد اخراج می شوند چون حرفه شان بازیگری است، بنابراین باید مبلغی باشد که بتوان کفاف زندگی را داد، اما اگر بخواهیم حق الزحمه استان ها را با پایتخت مقایسه کنیم مثل قیاس یک پیکان با ماکسیما است، در چنین شرایطی خیلی ها بخاطر علاقه وارد این حرفه می شوند.
- پیشنهادی از تهران داشتید؟ بله در خصوص عروسک گردانی پروژه ای هست که فعلا به توافق نرسیده ایم.
- آینده را چه جور می بینید؟ آینده با حال آغاز می شود اگر برای حال برنامه ریزی داشته باشیم در آینده موفق خواهیم شد، اگر بخواهم دوباره شغل انتخاب کنم بازم دوست دارم در همین حرفه باقی بمانم و تلاشم را مضاعف می کنم که آینده ی بهتر داشته باشم، اما بسیار از آقای زندی درس گرفتم و دوست دارم در آینده بیشتر شود.
- نظرتان راجع به ستاره شدن چیست؟ ستاره شدن یک بخش از کار است، احتمال دارد که یک دفعه آدم معروف شود اما مهم این است که بتوانی محبوبیت را حفظ کنی، هر چقدر محبوبیت در بین مردم بیشتر باشد سختی کار زیاد می شود و باید مراقب باشیم من در بازیگری هیچ وقت دوست نداشتم یک شبه سوپراستار شوم سعی کردم قدم به قدم و شمرده به جلو برم هر چقدر طول بکشد مهم نیست مهم این است که لیاقت ستاره شدن را داشته باشم، اگر نرسیدم یک جای کار می لنگد یا کم گذاشتم یا ضعفی از سمت خودم بوده چون محال است که تلاش کنم و به جایی نرسم.
پشت جوانان کرمانشاهی خالی است، چه از لحاظ کار و چه از لحاظ فضای تفریحی ورزشی، منظور من فقط مسوولین نیستند بلکه سرمایه داران زیادی هستند که می توانند پشتیبان جوانان باشند.
آمار بالای اعتیاد در کرمانشاه نسبت مستقیمی با بیکاری جوانان دارد و نبود فضای ورزشی و تفریحی باعث می شود که جوانان افسرده شوند.
مسوولین و سرمایه گذاران اگر بیشتر مایع بگذارند جای دوری نمی زود و آینده کرمانشاه را می سازند، البته باید خود جوانان هم بخواهند نباید بگویند امکانات نیست! جوانان بخواهند تا مسوولین بستر را فراهم کنند.
در زمینه ورزشی کیانوش رستمی، علی مظاهری و ... افتخارآفرین استان هستند که نیاز به پشتیبانی مسئولین و سرمایه داران هستند امیدوارم جوانان بی تکیه گاه نمانند.
8066



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن