تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798406209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگران کرمانشاهی از رفتن به تهران بی نیاز شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازیگران کرمانشاهی از رفتن به تهران بی نیاز شدند کرمانشاه - ایرنا - ایجاد رشته تئوری و آموزش بازیگری برای نخستین بار در کرمانشاه موجب می شود تا علاقه مندان این هنر برای دریافت مدرکی علمی، رنج سفر به تهران را متحمل نشوند.


به گزارش خبرنگار ایرنا نبود رشته آکادمیک و دانشگاهی تئاتر و بازیگری در کرمانشاه موجب شده که این هنر به صورتی پراکنده و تجربی در مراکز هنری عرضه شود، بسیاری از استعدادها ناشناخته باقی بماند و تئاتر نتواند بخوبی به اهداف ایده آلش دست یابد.
چندی پیش در آیین افتتاح خانه هنرمندان در کرمانشاه، برپایی رشته بازیگری و تئاتر در دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه به عنوان خبری خوش برای هنرمندان و داوطلبان این عرصه اعلام شد که محقق شدن این امر می تواند کرمانشاه را به سوی جامعه ای هنری و فرهنگی سوق داده و تئاتر را به اهداف ایده آلش برساند.
مسوول امور فرهنگی دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از ایجاد چند رشته جدید در مقطع کاردانی در این دانشکده خبر داد و افزود: بازیگری، چاپ و نشر، تصویرسازی و مربی هنر کودک از جمله رشته هایی است که برای ایجاد آن به تهران پیشنهاد داده ایم.

** پذیرش 40 دانشجو در رشته بازیگری

محمد ضیغمیان با بیان اینکه به احتمال قوی این رشته های هنری در سال تحصیلی 95 - 94 در این دانشکده دایر می شود ادامه داد: ظرفیت پذیرش این رشته 30 تا 40 دانشجو اعلام شده است.
وی با تاکید براینکه تاکنون دوره آکادمیک و تئوری بازیگری در کرمانشاه برپا نشده افزود: زمان ثبت نام رشته بازیگری اواخر خرداد ماه و یا اوایل تیر ماه سال جاری از طریق سازمان سنجش اعلام می شود.
ضیغمیان با اشاره به وجود دوره های آموزشی بازیگری تجربی در کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون آموزش بازیگری از طریق انجمن سینمای جوان و نیز مراکزی تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صورتی عملی برگزار شده که در پایان مدرکی آموزشی به متقاضیان اعطا نشده است.
به گفته وی، در گذشته بازیگران کرمانشاهی که علاقه مند به دریافت مدرک آموزشی این رشته بودند مجبور می شدند که برای دریافت مدرک به مراکز آموزشی تهران بروند.
ضیغمیان از وجود بیش از 20 گروه آموزشی تئاتر و بازیگری تجربی تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و گفت: وجود چنین خللی در عرصه بازیگری موجب شد تا درصدد برپایی این رشته در دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برآییم.
یکی از هنرمندان تئاتر و تلویزیون کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، برگزاری دوره های آموزشی در عرصه بازیگری را حرکتی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نبود دوره های تئوری و منسجم بازیگری در کرمانشاه موجب شده تا متقاضیان به صورت تجربی در گروه هایی پراکنده و نامنظم جذب شوند و آموزش ببینند.
ابراهیم مرادی اظهار کرد: برخی از نام آوران کرمانشاهی در عرصه تئاتر و تلویزیون، تنها به صورت تجربی با اصول بازیگری آشنا هستند و برگزاری این دوره های آموزشی بازیگری می تواند کلاس هایی آموزنده هم برای نام آوران و هم تازه کاران کرمانشاهی باشد.

** استفاده از دانش پیشکسوتان در دوره های آموزشی

وی حضور اساتید برتر تئاتر در این دوره ها را در افزایش بازدهی آموزش تاثیرگذار دانست و ادامه داد: تئاتر مادر هنر است و داوطلبی که در این عرصه بخوبی تربیت شود در دیگر زمینه های بازیگری، فردی موفق خواهد بود.
به گفته این بازیگر برنامه طنز کرمانشاه 20، برخی اشخاص راه صحیح بازیگری و هنرمندی را گم کرده اند و برگزاری باکیفیت دوره های آموزشی در عرصه بازیگری می تواند راهی روشن برای هنرمندان کرمانشاهی ایجاد کند.
این هنرمند تئاتر و تلویزیون تصریح کرد: شرکت داوطلبان در دوره های تئوری بازیگری موجب می شود تا افرادی که در این زمینه استعداد چندانی ندارند در دیگر بخش های هنری جذب شوند.
مرادی ابراز امیدواری کرد که آموزش صحیح تئوری بتواند تئاتر کرمانشاه را از رکود درآورده و اتفاق خوبی در عرصه تئاتر و تلویزیون ایجاد کند.
زهره کریم زاده خبرنگار ایرنا
7460/8066



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن