تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798316905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوران درخشنده در جشنواره فيلم‌هاي خانوادگي آنکارا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸ب.ظ)
پوران درخشنده در جشنواره فيلم‌هاي خانوادگي آنکارا موج - فيلم سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» به کارگرداني «پوران درخشنده» در کنار حضور در نخستين دوره جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي خانوادگي آنکارا، دو جايزه اصلي بهترين فيلم و بهترين بازيگر نقش اول زن پنجمين دوره جشنواره بين‏‌المللي فيلم فيجي را تصاحب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» به کارگرداني «پوران درخشنده» در جديدترين حضور بين‌المللي خود، در پنجمين دوره جشنواره بين‏‌المللي فيلم فيجي در کشور فيجي روي پرده رفت و از طرف اعضاي هيأت داوران اين جشنواره، جايزه بهترين فيلم به «پوران درخشنده» براي ساخت اين فيلم و همچنين جايزه بهترين بازيگر نقش اول زن به «طناز طباطبايي» براي بازي در اين فيلم از ايران اهدا شد.
«پوران درخشنده» اين روزها با فيلم سينمايي «هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» در نخستين دوره جشنواره بين‏‌المللي فيلم‌هاي خانوادگي آنکارا در کشور ترکيه حضور دارد.
جشنواره بين‏‌المللي فيلم‌هاي خانوادگي آنکارا که به تمرکز بر پيوند و استحکام روابط خانوادگي تأسيس شده است؛ با حضور «ايسنور اسلام» وزير امور خانواده کشور ترکيه، «پوران درخشنده» کارگردان و تهيه‌کننده سينماي ايران، تعدادي از بازيگران سرشناس سينماي ترکيه، روز 20 ارديبهست ماه جاري (10 مي 2015) توسط «اردا اسين» بازيگر ترکيه‌اي در مرکز هنر مدرن شهر آنکارا افتتاح شد و تا روز 3 خردادماه (24 مي 2015) ادامه خواهد داشت.
در اين جشنواره، فيلم‌هايي از کشورهاي ايران، ترکيه، آمريکا، چين، استراليا، ژاپن و هند با محوريت خانواده و بدون محدوديت سني در چندين مکان مختلف هنري در آنکارا از جمله؛ مرکز هنر مدرن، کنگره و مرکز هنري «ناظم حکمت»، مرکز هنري گولجه، پارک هنري گنجليک، سالن سينمايي کيزيلرماک و ... به نمايش درمي‌آيند.
«هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند» که تاکنون در جشنواره‌هاي مختلفي در سطح جهان به نمايش درآمده، پيش از اين نيز جوايز معتبري را از آن خود کرده است، از جمله؛ جايزه ويژه الماس بهترين فيلم بلند داستاني را از جوايز بين‌المللي فيلم‌ مستقل آمريکا، جايزه بهترين فيلم، جايزه بهترين کارگرداني، جايزه بهترين فيلم‌نامه و جايزه بهترين بازيگر زن از هفتمين جشنواره فيلم‌هاي ايراني سان‌فرانسيسکو در آمريکا، جايزه فيلم منتخب تماشاگران در سي‌ويکمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، جايزه بهترين فيلم‌نامه و جايزه بهترين بازيگري زن و لوح تقدير بهترين فيلم بخش مسابقه داستاني در جشنواره فيلم‌هاي مستقل زنان آمريکا، جايزه بهترين کارگرداني از جشنواره بين‌المللي فيلم رنگين‌کمان انگلستان، جايزه بهترين فيلم از نگاه تماشاگران در جشنواره بين‌المللي فيلم ارواين آمريکا، تقديرنامه از ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم «بنگلور» هندوستان، جايزه بهترين فيلم از چهارمين جشنواره فيلم‌هاي ايراني لندن، جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل مرد در جشن انجمن منتقدان سينماي ايران و همچنين تنديس حافظ و لوح تقدير بهترين فيلم‌نامه و بهترين بازيگري مرد در چهاردهمين جشن حافظ.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن