تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820255265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین شعبه استانی موسسه واکسن و سرم سازی رازی در کرمانشاه تاسیس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفتمین شعبه استانی موسسه واکسن و سرم سازی رازی در کرمانشاه تاسیس می شود کرمانشاه - ایرنا - هماهنگی لازم به منظور تاسیس هفتمین شعبه استانی موسسه واکسن و سرم سازی رازی در کرمانشاه در جلسه ای که با حضور رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و استاندار کرمانشاه برگزار شد به عمل آمد.


به گزارش ایرنا روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این نشست افزود: کرمانشاه از قابلیت های خوبی در بخش تحقیقاتی برخوردار بوده که امیدواریم همانند آنچه که در سایر مراکز تحقیقاتی استان انجام شده، شاهد موفقیت های چشمگیر مراکز علمی کرمانشاه با تاسیس شعبه واکسن و سرم سازی رازی در این استان باشیم.
دکتر اسکندر زند پیگیری استاندار و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان برای تاسیس شعبه استانی موسسه سرم سازی رازی در این استان را موثر دانست و از اعلام آمادگی آنها برای همکاری در را ه اندازی این شعبه تقدیر کرده و ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسوولین استانی و تامین اعتبارات لازم از سوی موسسه تات در آینده نزدیک شاهد راه اندازی و افتتاح این موسسه در استان باشیم.
وی با اشاره به بازدیدی که از مراکز و ایستگاه های تحقیقاتی استان کرمانشاه داشت افزود: محققان برجسته و امکانات مناسبی در مراکز و ایستگاه های تحقیقاتی این استان وجود دارد و علاوه بر مراکز در ایستگاه های تحقیقاتی نیز اقدامات مناسبی انجام شده، به طوری که در ایستگاه شهرستان اسلام آبادغرب تاکنون 28 رقم زراعی جدید تولید شده است.
وی اظهار کرد: سال گذشته بیش از30 دانش فنی کشاورزی از جمله ذرت، پنبه و... را به بخش خصوصی واگذار کرده و در نظر داریم این کار را در سالجاری ادامه داده و حتی در زمینه فعالیت های مهمی مانند سرم سازی نیز می خواهیم دانش فنی آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم.
زندی اظهار کرد: آموزش بهره برداران و فعالان بخش کشاورزی از اولویت های آموزشی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بوده و برنامه ریزی لازم صورت گرفته تا آموزش های علمی، کاربردی اکثراً برای روستازادگان و کشاورز زادگان اجرا شود تا اثربخشی این آموزش ها در کشاورزی کشور بخوبی نمایان شود.
ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه نیز از موافقت دکتر زند برای تاسیس شعبه استانی موسسه واکسن و سرم سازی رازی در استان کرمانشاه تشکر کرد و آمادگی خود و مجموعه استانداری را برای حمایت از تاسیس این موسسه در استان و گسترش بخش های تحقیقات کشاورزی اعلام کرد.
8066



27/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن