تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813468087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايستگاه شهيد کاوه خط 2 قطار شهري مشهد زير بار ترافيک رفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۵۵ق.ظ)
ايستگاه شهيد کاوه خط 2 قطار شهري مشهد زير بار ترافيک رفت موج - همزمان با عيد مبعث رسوال اکرم(ص) ايستگاه شهيد کاوه خط 2 قطار شهري مشهد معروف به جام عسل زير بار ترافيک رفت.
به گزارش خبرگزاري موج، با توجه به اولويت شهرداري مشهد براي جمع‌آوري ايستگاه‌هاي خط 2 قطار شهري مشهد از روي سطح زمين امروز همزمان با عيد مبعث ايستگاه شهيد کاوه معروف به جام عسل زير بار ترافيک رفت.
اقدامات براي جمع‌آوري ايستگاه خط 2 قطار شهري مشهد از روي سطح زمين از بهمن‌ماه سال گذشته با جديت دنبال شد و قرار بر اين شد ايستگاه‌ها به ترتيب اولويت از سطح زمين جمع‌آوري و ادامه فعاليت‌ها در زير زمين ادامه يابد.
با همين توجه ايستگاه شهيد کاوه معروف به جام عسل که مشکلاتي را براي شهروندان اين منطقه به بار آورده امروز با تلاش شبانه‌روزي خادمان آنها در شهر بهشت زير بار ترافيک رفت.
ايستگاه‌هاي ديگر خط 2 قطار شهري مشهد نيز به ترتيب تا پايان سال جاري از روي سطح زمين جمع‌آوري مي‌شوند که بر اساس برنامه ايستگاه بعدي در بولوار طبرسي خواهد بود.
براي جمع‌آوري اين ايستگاه از سطح زمين خادمان شهر بهشت از بهمن‌ماه سال گذشته به صورت 3 شيفت به کار خود ادامه دادند و حتي در عيد نوروز نيز کار متوقف نکردند تا بتوانند در روز مبعث رسول اکرم عيدي به مردم اين منطقه بدهند.
گفتني است؛ امروز علاوه بر اين پروژه از 100 دستگاه اتوبوس 3 محور و همچنين 5 مخزن براي آبياري فضاي سبز کمربند جنوبي شهر مشهد با حضور وزير کشور به بهره‌برداري رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن