تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردستان در سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) غرق در شادی و سرور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کردستان در سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) غرق در شادی و سرور است سنندج - ایرنا- استان کردستان در بیست و هفتمین روز ماه رجب مصادف با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها به جشن و شادی پرداختند.


به گزارش خبرنگار ایرنا مردم مسلمان استان کردستان در شهرها و روستاهای استان در شب جمعه و روز شنبه به مناسبت مبعث پیامبر بزرگ اسلام (ص) با برگزاری آیین های جشن و سرور در قالب مولودی خوانی، قرائت معراج نامه، برگزاری محفل انس با قرآن و دف نوازی در تکایا، مساجد و حسینیه ها مبعث پیامبر اکرم (ص) را گرامی داشتند.
چراغانی خیابان ها، برپایی ایستگاه های صلواتی، اطعام نیازمندان و جشن پیوند زوج های جوان از مهمترین برنامه هایی است که همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) در نقاط مختلف استان کردستان برگزار می شود.
نوای روحانی دف در سالروز مبعث پیامبر رحمت و مهربانی (ص) در هر کوچه و برزنی در استان کردستان برگزار می شود و مردم مسلمان استان به یمن شکرانه بعثت آخرین فرستاده پروردگار به شادی و سرور می پردازند.
کسبه و بازاریان مناطق مختلف استان کردستان نیز با چراغانی کردن و برافراشتن پرچم های رنگی مزین با نام مبارک آن حضرت، بخشی از عشق، ارادت و دلبستگی خود را به پیام آور رستگاری و نور ابراز داشتند.
همچنین به همین مناسبت در تعدادی از اماکن فرهنگی و خانه های شخصی آیین های مقدسی چون قرائت قرآن، مولودی و مداحی با حضور جمع زیادی از میهمانان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا از نقاط مختلف استان، برنامه های مشابهی نیز در شهرستان های بانه، سقز، مریوان، دیواندره، بیجار، کامیاران و قروه نیز برگزار شد.ک/3
3033



26/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن