تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798734276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل ارائه خدمات فوق تخصصی داریم/ سازمان تامین اجتماعی سرانه ای از دولت نمی گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مشکل ارائه خدمات فوق تخصصی داریم/ سازمان تامین اجتماعی سرانه ای از دولت نمی گیرد


سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد پس از اجرای «طرح تحول نظام سلامت» ارزیابی و نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد که حدود ۸۶ درصد رضایت مندی از بیمه های تامین اجتماعی وجود دارد؛ مجلس نیز این موضوع را تائید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،برابر اصل 29 قانون اساسی خدمات تامین اجتماعی از جمله خدمات درمانی حقی همگانی است و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بیماران جز درد بیماری نباید دغدغه ای داشته باشند. با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از ایرانیان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، مسئولیت این سازمان در این زمینه بسیار قابل توجه است.   برنامه «نبض» شبکه خبر در برنامه جمعه شب خود با حضور محمدعلی همتی، معاون سازمان تامین اجتماعی، و قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، به بررسی مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت.   معاون سازمان تامین اجتماعی در این برنامه گفت: نظرسنجی ها پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت نشان می دهد 86 درصد رضایت مندی از بیمه تامین اجتماعی وجود دارد.   «محمدعلی همتی» گفت تامین اجتماعی 77 بیمارستان دارد که 50 درصد فاینانس نظام سلامت را تامین می کند، اما یکی از مشکلات، ارائه خدمات فوق تخصصی در برخی از بیمارستان هاست.     وی درباره رضایت بیمه شدگان تامین اجتماعی بر اساس نظرسنجی گفت: تعداد جمعیت کسانی که تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی هستند بیش از 40 میلیون نفر هستند، و این سازمان افزون بر خدمات درمانی نوزده خدمات دیگر به بیمه شدگان خود ارائه می کند.
دانلود       معاون سازمان تامین اجتماعی افزود: پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت ارزیابی و نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد که حدود 86 درصد رضایتمندی از بیمه های تامین اجتماعی وجود دارد.   در همین برنامه قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش وزارت بهداشت درباره بیمارستان های وابسته به تامین اجتماعی گفت: رضایت مندی بیمه شدگان در نظرسنجی ها 89 درصد را نشان می دهد.   این نماینده خانه ملت در عین حال گفت: در گزارش وزارت بهداشت، در بیمارستان های تامین اجتماعی پرداخت خارج از تعرفه وجود دارد.    «همتی» مبنای گزارش قاضی زاده هاشمی را رد کرد و گفت: بازدیدهای میدانی پرداخت های غیر متعارف را نشان نمی دهد.   وی افزود: دریافت غیر متعارف یک جرم محسوب می شود و مردم در صورت مشاهده تخلف با تلفن کشوری 1690 تماس بگیرند و بررسی جدی و برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت.   همتی گفت که در سازمان تامین اجتماعی 77 بیمارستان داریم و حدود 50 درصد فاینانس نظام سلامت را تامین می کنیم؛ یکی از مشکلات ارائه خدمات فوق تخصصی در برخی از بیمارستان از مشکلات ماست.   معاون سازمان تامین اجتماعی افزود: تکریم بیماران گاهی با خدمات همراه نیست.   قاضی زاده گفت: مرکز آمار ایران در سازمان یا سازمان های بیمه گر سرانه می گیرند، اما سازمان تامین اجتماعی سرانه ای از دولت نمی گیرد.  
برنامه نبض شبکه خبر با حضور آقایان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس، و محمدعلی همتی، درباره مشکلات بیمه تامین اجتماعی/ 25 اردیبهشت 1394
  وی افزود: حق بیمه ای که سازمان تامین اجتماعی می گیرد برای این است که خدمات درمانی بدهد و مستمری بدهد.   این کارشناس تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی برابر بیمه شدگانی که نام نویسی می کنند آمارش مشخص است.   وی تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت با همه تلاش و انرژی وارد میدان شدیم و هزار و پانصد میلیارد تومان هزینه کردیم و ما کاملا هماهنگ با طرح تحول پیش می رویم.   قاضی زاده افزود: درآمد تامین اجتماعی به تصویب مجلس نمی رسد.
برنامه نبض شبکه خبر با حضور قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس، درباره مشکلات بیمه تامین اجتماعی/ 25 اردیبهشت 1394
قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس گفت: تامین اجتماعی با توجه به قوانین سهم تعهدات بسیاری دارد و در این دو سال تلاش بسیاری شده است .   همتی گفت: به نظر من در بحث شستا خلط مبحث شده و اگر سرمایه های شستا در بورس قابل فروش باشد، فقط هزینه شش ماه سازمان تامین اجتماعی را پوشش خواهد داد. وی افزود: سود شستا وارد سازمان می شود.   قاضی زاده گفت: امروز دنیا روندش تغییر کرده و دولت ها منابع را تامین می کنند .   این سازمان با اینکه به نرخ امروز حدود پانصد هزار میلیارد تومان به افراد تحت شمول خود تعهد دارد ارزش قطعی زمانی آن کمتر از آن است و این برای این است که حق بیمه کسر شده است و بر اساس محاسبات حق بیمه کسر شده اما متناسب با صنعت بیمه انجام نشده است.  
برنامه نبض شبکه خبر با حضور آقایان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس، و محمدعلی همتی، درباره مشکلات بیمه تامین اجتماعی/ 25 اردیبهشت 1394
  همتی گفت: سال هاست مطالعات جدیدی در سازمان تامین اجتماعی انجام نشده است و نکته دیگر اینکه بزرگ ترین مسئله سازمان تامین اجتماعی بدهی های دولت به سازمان تامین اجتماعی است. وی افزود: دولت چند سالی است که نقش کارفرما پیدا کرده و سهم خود را پرداخت نکرده است. این مسئول تاکید کرد: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی 90 هزار میلیارد تومان است.   همتی گفت: تعرفه دولتی و تعرفه خصوصی در کشور داریم که بیمارستان های خصوصی علاقه به قرارداد بستن با سازمان تامین اجتماعی ندارند، اما بیمارستان های دولتی و دانشگاهی در صورت تمایل با سازمان قرارداد می بندند. وی افزود: رویکرد شورای عالی بیمه کم کردن فاصله بخش دولتی و بخش خصوصی  است.  
برنامه نبض شبکه خبر با حضور آقای نماینده مجلس درباره مشکلات بیمه تامین اجتماعی/ 25 اردیبهشت 1394
  قاضی زاده هاشمی گفت: شورای عالی بیمه طبق قانون دارد بخش دولتی و بخش خصوصی را به هم نزدیک کند.   همتی گفت: داریم تلاش می کنیم عقب ماندگی تاریخی را جبران کنیم.   همتی گفت: در سال گذشته تلاش بسیاری برای اصلاح کسورات داشتیم و خوشبختانه در پایان سال گذشته با دستور وزیر رفاه، سازمان های بیمه گر قالب خدمات خود را یکسان سازی کردند و در اردیبهشت امسال اعلام یکسان سازی را مطرح کرد. وی گفت: سمت و سو گیری به سمت خدمات دندانپزشکی با دیدگاه سلامت محور آغاز شده است.

لینک را کپی کنید


شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن