تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقریظ‌های رهبرانقلاب کتاب‌ها را پرفروش کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: داوود امیریان که آثار نوجوانش مورد توجه است در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب با 3 اثر توانسته عنوان پرفروش‌ترین نویسنده را به خود اختصاص دهد، علاوه بر این کتبی که رهبر انقلاب بر آنها تقریظ نوشته نیز در این روزها پرفروش بوده است.

به گزارش تراز ، نمایشگاه بیست و هشتم کتاب تهران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و مخاطبان در طی روزهای گذشته کتاب‌های بسیاری خریده‌اند و در این بین عده‌ای در محیط نمایشگاه کتاب آنها را مطالعه کرده‌اند.

برای دومین مرتبه طی روزهای برگزاری نمایشگاه سراغ ناشران رفتیم تا از پرفروش‌ترین کتاب‌هایشان طی روزهای برگزاری نمایشگاه مطلع شویم. اما نکته‌ای که در این پرفروش‌ها دیده شد این بود که آثار مورد توجه خوانندگان آثاری است که ناشران روی آنها مانور تبلیغاتی داده بودند.

قرار گرفتن سه اثر از داوود امیریان در میان پرفروش‌های نمایشگاه کتاب نکته‌ای بود که جلب توجه می‌کرد. «یاران آفتاب»، «مترسک مزرعه آتشین» و «خمپاره‌های فاسد» 3 اثری بودند که برای مخاطب نوجوان نوشته شده و به ترتیب انتشارات ملک اعظم، کتابستان معرفت و فاتحان آنها را منتشر کرده‌اند. این 3 اثر از جمله آثاری بود که داود امیریان را به عنوان نویسنده پرفروش این روزهای نمایشگاه مطرح کرد.

فاضل نظری دیگر نویسنده و پدیدآورنده اثری بود که در نمایشگاه کتاب پرفروش بوده و اگر این روزها سری به غرفه سوره مهر بزنید متوجه خواهید شد که این ناشر تا چه میزان مورد توجه است و البته این مسئله محدود به سوره نبوده و مخاطبان از غرفه‌های دیگر نیز سراغ آثار فاضل نظری را می‌گیرند.

«همیشه استاد» عنوان اثری در مورد آلفرد هیچکاک است که انتشارات ساقی آن را منتشر کرده و مسعود فراستی مولف آن است. این کتاب در این روزها مورد توجه بوده و در میان پرفروش‌های نشر ساقی خود نمایی می‌کند.

آثاری که تقریظ رهبری بر آن‌ها نوشته شده از جمله دیگر آثاری است که در نمایشگاه کتاب مورد توجه بوده و نشان از این دارد که مخاطبان به توصیه‌های رهبری در حوزه کتاب توجه دارند و به آن رجوع می‌کنند. «عباس دست طلا» و «آن بیست و سه نفر» دو اثری است که در میان پرفروش‌های نمایشگاه کتاب برای خود جاباز کرده و در صدر پرفروش‌های ناشران قرار دارد.ناشرپرفروش اولپرفروش دومپرفروش سومفاتحانعباس دست طلافرشته نجاتخمپاره‌های فاسدکتاب نیستانپنجشنبه فیروزه‌اینامیرامرد رویاهایا زهرا(س)حضرت یاربا دست‌های خالیچادر وحدتابراهیم هادیراز کانال کمیلعارفانهسلام بر ابراهیممرکز اسناد انقلاب اسلامیخاطره‌هاپرونده مسکوتخوابگردهاشهید کاظمیاخراجی‌هاروزی، دزدی، سنگیزندگی به سبک جهادیدفتر نشر معارفدیالمهکاوش در معنویت‌های نوظهورهمنام گلهای بهاریشهرستان ادباز آخر مجلسقراربرج قحطیآرمارجایی که خیابان‌ها نام داشتزخم داوودسوره مهرآن بیست و سه نفرضدگریه‌های امپراطورسپیده باورانمجنون در تهراندکتر بازیدر کشوری دیگریکتاب فرداتاریخ فلسفه شیعیبینش تمدنیرابطه منطقی دین و علوم کاربردیملک اعظمخاک‌های نرم کوشکهاجر در انتظاریاران آفتاب - تپه جاویدی و راز اشلوانقلاب اسلامیروش تحلیل سیاسیجهاد خودکفایینقش و رسالت زنرسول آفتابپرچم‌های سیاهدیده بان‌ها ایستاده می‌خندندمن مادر مصطفیمصابیح‌الهدیتربیت فرزندمبانی تربیتتربیت مربیشهید باقریروز نوشتروایت زندگی حسن باقریگزارش روزانه جنگعماد فرداپسران دوزخ، فرزندان قابیلشکافغرش رعدسایاناربابان سینمادائره‌المعارف مصور تاریخ جنگ ایران و عراقنمادها و نشانه‌هاکتابستانشهید عشقرویای نیمه شبمترسک مزرعه آتشینروایت فتحهمسفر آتش و برفاینک شوکران1به مجنون گفتم زنده بمانساقیدستور زبان نمادستور زبان تدوینهمیشه استادخبرگزاری فارسبحران ساختگیراهنمای پوشش خبری در رسانه‌هاعملیات روانی 


منبع: فارس



پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن