تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذرخواهي كنيد آقاي مرفاوي‌؛ عذرخواهي


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
عذرخواهي كنيد آقاي مرفاوي‌؛ عذرخواهي




گیریم که رامین رضائیان مهاجم تیم راه‌آهن شادی گل بلد نیست. گیریم که او عمداً به محوطه جریمه مربیان پیکان رفته و شادی کرده باشد‌؛ خب آیا این حرکت یک بازیکن جوان و کم‌تجربه مستلزم پرتاب مشت است؟





خبر ورزشی: گیریم که رامین رضائیان مهاجم تیم راه‌آهن شادی گل بلد نیست. گیریم که او عمداً به محوطه جریمه مربیان پیکان رفته و شادی کرده باشد‌؛ خب آیا این حرکت یک بازیکن جوان و کم‌تجربه مستلزم پرتاب مشت است؟ آن هم از سوی صمد مرفاوی که مثلاً باید الگوی این بازیکنان جوان باشد؟روزهایی که صمد گلزن تیم استقلال و یکی از ملی‌پوشان فوتبال ایران بود شاید رامین رضائیان به دنیا نیامده بود. این پسر سن و سالی ندارد آقای مرفاوی. شما وقتی هم‌سن و سال رامین بودید و گل می‌زدید، احساساتی نمی‌شدید؟

شايد حالا بگوييد كه جوان‌هاي دوره شما با اين جوان‌ها فرق مي‌كنند. بله ما هم قبول داريم. نسل عوض شده و خيلي چيزها تغيير كرده اما تاوان حركت رامين رضائيان آن عصبانيت بيجا و عجيب و غريب شما نبود.

با پخش آن تصاوير همه فهميدند اشتباه از شما بوده آقاي مرفاوي اما آيا عذرخواهي كردن اين قدر سخت است؟ اين فرهنگ عذرخواهي در فوتبال ما كي و چه وقت بايد باب شود؟ چرا ما فكر مي‌كنيم با يك عذرخواهي ساده غرورمان مي‌شكند؟مگر ما كي هستيم و متعلق به كدام سياره هستيم؟ آيا موجودات فضايي هستيم؟ اصلاً گيريم كه مارادونا باشيم اما وقتي اشتباه مي‌كنيم نبايد از طرف مقابل عذرخواهي كنيم؟

شما يك عذرخواهي بدهكاريد آقاي مرفاوي‌؛ عذرخواهي به بچه‌اي كه گناهش گل زدن و شادي گل بود. اين ژاپني‌ها را ببينيد. طرف نخست‌وزير ژاپن است اما در اتفاقي كه هيچ تقصيري در آن نداشته از مردم كشورش عذرخواهي مي‌كند. مثلاً زلزله مي‌‌آيد اما نخست‌وزير ژاپن عذرخواهي مي‌كند.

عذرخواهي كردن را ياد بگيرید آقاي مرفاوي و اهالي محترم فوتبال ايران... در ضمن آقاي مرفاوي! به دستيار خودتان تذكر بدهيد حريم خودش را بداند و به همين سادگي حرمت‌شكني نكند. كار هر دوي شما در ديدار با راه‌آهن زيبنده يك مربي و معلم نبود.






تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن