تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گردهمایی معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی در ساری آغاز شد ساری - ایرنا - گردهمایی معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی کشور روز چهارشنبه در ساری آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دراین گردهمایی دو روزه حدود 60 نفر از معاونان غذا و دارو و مدیران کل سازمان های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات درمانی کشور حضور دارند.
شرکت کنندگان با حضور در کارگروه های تخصصی غذا ، دارو ، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه با برنامه های سال 94 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دراین بخش ها آشنا می شوند .
ارائه برنامه های ایمنی برنج ، درجه بندی واحدهای تولیدی بهداشتی ، بررسی شکایت از کالاها ،اعمال سیستم مدیریت یکپارچه آزمایشگاهی ، نسخه نویسی الکترونیکی ، پیگیری فرآورده های سلامت محور ، چگونگی کاهش هزینه دارو در بیمارستان ها از جمله موضوعاتی است که توسط دانشگاه های علوم پزشکی موفق دراین زمینه برای شرکت کنندگان در این گردهمایی ارائه می شود .
برپایی نمایشگاه کتاب های تخصصی ، مقالات و گزارشات علمی منتشر شده کارشناسان حوزه غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی قطب دو کشور (مازندران ،گلستان، گیلان، سمنان، بابل، شاهرود) از برنامه های جنبی این گردهمایی است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران درآیین آغاز به کار این گردهمایی گفت:کنترل سلامت غذایی بعنوان اصلی ترین وظیفه دانشگاه به شمار می رود تا تندرستی و سلامت مردم به خطر نیفتد .
قاسم جان بابایی به پیگیری های مستمر سلامت محصولات در کارگروه سلامت و امنیت غذایی مازندران اشاره کرد و ادامه داد : با اقدامات انجام شده و کد دار شدن برنج مازندران ، سلامت این محصول در کشور اثبات شد.
وی ساماندهی استفاده از گندم را برنامه آینده کارگروه سلامت و امنیت غذایی مازندران برشمرد و گفت : به همین منظور چگونگی رعایت پخت استاندارد نان و استفاده از نمک به نانواهای استان آموزش داده می شود .
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین کنترل و نظارت بهداشت انبار های غله را از دیگر برنامه های کارگروه سلامت و ایمنی استان نام برد و افزود: از مدیران این انبارهای خواسته شده تا نکات بهداشتی مورد نظر را رعایت نمایند.
وی کنترل و نظارت بهداشتی دیگر محصولات کشاورزی ، لبنی و سورتینگ مرکبات را از برنامه های آینده دانشگاه علوم پزشکی برای تامین امنیت غذایی مازندران اعلام کرد و گفت که با بهره گیری از بخش خصوصی این روند انجام خواهد شد.
به گفته جان بابایی به همین منظور با هماهنگی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران مسوولان فنی که از تحصیلکردگان رشته علوم غذایی هستند بعنوان مسوول فنی محل های تولید و عرضه مواد غذایی بکارگرفته شوند .
همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز (چهارشنبه ) درساری آغاز و تا فردا ادامه دارد .ک/3
2096



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن