تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812985128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین جشنواره کارتون و کاریکاتور یمن!


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: نخستین جشنواره بین_المللی کارتون و کاریکاتور یمن در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود.
در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی دفاع، نخستین مسابقه بین-المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگ-سرای اندیشه و سایت ایران کارتون برگزار می¬شود.

به گزارش روابط¬عمومی فرهنگ¬سرای اندیشه، نخستین جشنواره بین¬المللی کارتون و کاریکاتور یمن عنوان جشنواره¬ای است که در آن کاریکاتوریست های سراسر دنیا  با نگاهی دقیق و موشکافانه، اذهان عموم ملت ها را متوجه جنایات رژیم آل سعود در یمن خواهند کرد.

گفتنی است فراخوان این جشنواره طی روزهای آینده از طریق سایت ایران کارتون و دیگر سایت های تخصصی کاریکاتور در ایران و جهان اعلام و پس از دریافت آثار و داوری به نفرات برگزیده هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.

سکوت رسانه¬های غربی و مجامع بین¬المللی،جنایت و کودک¬کشی در یمن و خیانت و همراهی شیوخ عرب از موضوعات بخش کارتون و ملک سلمان(پادشاه عربستان)، خلیفه¬بن¬زاید آل¬نهیان(امیر امارات)، منصور هادی (رییس جمهور فراری یمن)، حمدبن¬عیسی آل¬خلیفه (پادشاه بحرین)، تمیم بن حمد بن¬خلیفه آل¬ثانی(امیر قطر)، بنیامین نتانیاهو، فرانسوا اولاند و باراک اوباما از دیگر موضوعات بخش کاریکاتور در این جشنواره است.

علاقمنـدان مـی¬توانند حـداکثر 5 اثر خود را با فرمت jpg و با کیفیت¬dpi 200 با طول یا عرض pixel 2000 تا تاریخ 20 خردادماه سال جاری به پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

گفتنی است به نفرات اول هر بخش1500 دلار، نفرات دوم 1000 دلار و نفرات سوم 700 دلار بانضمام لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

نخستیـن مسابقه بین¬المللی کارتون و کاریکاتور با موضوع جنایات آل سعود در یمن به همت فرهنگ¬سرای اندیشه و سایت ایران کارتون در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم آل سعود علیه جنبش انقلابی مردم یمن و اقدام به نسل کشی و کشتار وحشیانه کودکان بی دفاع برگزار می¬شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می¬توانند به سایت ایران کارتون مراجعه و یا با شماره 88766030 تماس بگیرند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : فرهنگسرای اندیشه





23 ارديبهشت 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن