تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عامل ۲ جنايت مسلحانه به دار مجازات آويخته شد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عامل ۲ جنايت مسلحانه به دار مجازات آويخته شد
کد خبر: ۴۹۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 12 May 2015


جواني که به همراه تعداد ديگري از دوستانش و در حمله مسلحانه به ساکنان يک منزل مسکوني ۲ نفر را به ضرب گلوله کشته بود، در زندان مرکزي مشهد به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش خراسان، ساعت ۲ بامداد پنجم مرداد سال ۱۳۹۰، صداي شليک هاي متعدد گلوله در خيابان درياي دوم مشهد، آرامش مردم را به هم ريخت و اهالي محل وحشت زده نظاره گر افراد مسلحي بودند که سلاح به دست سوار خودرو شدند و از محل فرار کردند. دقايقي بعد، خودروهاي پليس آژيرکشان وارد خيابان درياي دوم شدند و به تحقيق در اين باره پرداختند. پيکرهاي خون آلود ۴ نفر درنقاط مختلف اين منزل مسکوني قرار داشت که ۲ تن از آنان بر اثر اصابت گلوله کشته شده بودند و پيکر نيمه جان ۲ تن ديگر که هنوز رمقي در بدن داشتند به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد منتقل شد.

مأموران انتظامي با مشاهده اين صحنه وحشتناک، بلافاصله موضوع را به قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدين ترتيب با حضور شبانه مقام قضايي در محل وقوع جنايت، بررسي ها درباره چگونگي وقوع اين حادثه آغاز شد.

تحقيقات مقدماتي حاکي از آن بود که گروه مسلح به سرکردگي يکي از اوباش معروف منطقه و به قصد «انتقام» دست به جنايت مسلحانه زده اند. درگيري آن ها از مدت ها قبل و به خاطر اختلافاتي که با يکديگر داشتند، آغاز شده بود تا اين که گروه مسلح در پي انتقام برآمدند. آنان شب حادثه ۲ زن را اجير کردند و به منزلي که طرف هاي مقابل در آن حضور داشتند فرستادند و خود نيز اطراف محل مذکور، منتظر اجراي نقشه شوم ماندند تا اين که ساعت ۲ بامداد تصميم به حمله مسلحانه گرفتند و با ورود به اين منزل مسکوني افرادي را که در محل حضور داشتند به گلوله بستند. در پي شليک هاي متعدد ۲ جوان ۲۳ و ۲۴ ساله کشته و ۳ تن ديگر نيز مجروح شدند. اما تحقيقات نشان مي داد که تنها ۲ مجروح به بيمارستان منتقل شده اند و از مجروح ديگر اين جنايت خونين خبري نيست.

گزارش خراسان حاکي است: به دستور «قاضي صفائيان» مأموران انتظامي در اجراي يک عمليات گسترده شبانه موفق شدند چند مظنون را به همراه ۲ تن از زناني که از طرف مهاجمان مسلح وارد منزل شده بودند دستگير کنند.

اين در حالي بود که يکي ديگر از افرادي که به ضرب گلوله مجروح شده و فرار کرده بود نيز در منطقه سيدي مشهد شناسايي شد و به دام افتاد.

تحقيقات ميداني قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه نشان مي داد که ضاربان در اين جنايت خونبار از اسلحه کلاشينکف و کلت کمري استفاده کرده اند، اما ۲ متهم اصلي اين پرونده به نام هاي «ع.ش» و «م.ب» متواري بودند. مدتي بعد ۲ متهم فراري نيز با رديابي هاي اطلاعاتي و صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي، دستگير و به پنجه عدالت سپرده شدند. پس از انجام بازجويي ها و بررسي هاي دقيق مشخص شد که ۲ جوان ۲۳ و ۲۴ ساله با شليک گلوله از سوي «م.ب» به قتل رسيده اند و «ع.ش» نيز نقش معاونت در ارتکاب جرم را داشته است.

 «م.ب» متهم اصلي اين پرونده پس از برگزاري چندين جلسه محاکمه به قصاص نفس محکوم شد تا اين که وي پس از تأييد رأي صادره از سوي ديوان عالي کشور سپيده دم يکشنبه در زندان مرکزي مشهد پاي چوبه دار رفت.

بنابراين گزارش، با آن که متهمان ديگر اين پرونده به تحمل زندان هاي طويل المدت محکوم شده اند، «م.ب» با حضور مقامات قضايي اجراي احکام دادسراي مشهد به دار مجازات آويخته شد و بدين ترتيب، پرونده اين جنايت مسلحانه تأسف بار بسته شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن