تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816532847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانم ها ببینند-در 4 حرکت به بازوان خود فرم دهید


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
dumbell88
سن شما اصلا اهمیتی ندارید پیر هستید یا جوان , در هر سن می توانید بازوهای خودرا زیبا کنید. فقط کافی است ده دقیقه برای خود  وقت بگذارید و روی تناسب اندامتان کار کنید. این 4  ورزش می تواند به  آسانی ماهیچه های بازو، سینه و شانه‌های شما را زیبا و سفت کندپس از یک ماه   از آغاز این حرکات ورزشی، عضلات شما شروع به فرم گرفتن خواهد کرد. شما می توانید این تمرین ها را 2 تا 3 بار غیرمتوالی در هفته انجام دهید. قبل از انجام تمرین ها بدنتان را با حرکات پویا 5 دقیقه گرم کنید . هر تمرین را 2 ست 10 تا 12 بار انجام داده و در بین هر ست 30 ثانیه استراحت کنید. برای آن‌که  سریع تر به نتیجه برسید می توانید این حرکات را در 3 ست به همراه 30 دقیقه تمرین های هوازی، 3 تا 5 بار در هفته انجام دهید. دراز و نشست به پشت دراز بکشید و زانوهای خود را خم کنید و در حالی که دو دمبل سبک در دست دارید، دستان خود را به صورت کشیده بالای سر قرار دهید. شکم خود را منقبض کنید و به آرامی به بالا خم شوید و سر، شانه ها و پشت را از زمین جدا کنید. به صورت هم زمان دستان خود را نیز به جلو بکشید تا از زانو ها رد شود. یک ثانیه صبر کنید و سپس دوباره به آرامی به حالت شروع باز گردید. می توانید برای سخت تر شدن حرکت از پرس سینه نیز استفاده کنید. به همان حالت نیم خیز دستها را به سمت عقب بکشید به طوری که دمبل در کنار قفسه سینه قرار بگیرد.
 
1-Arm

 
 
2-Arm
کشش عضلات پشت بازو در حالی که پاهای شما به اندازه عرض شانه باز است، بایستید. یک دمبل سبک در دست راست خود بگیرید و دستتان را به سمت بالای سر برده و آن را کاملا کشیده و صاف بگیرید. و با دست چپ، دست راست خود را از ناحیه آرنج محافظت کنید. آرنج دست راست را خم کنید به نحوی که دمبل پشت سرتان قرار بگیرد. سپس دوباره دستتان را بالا بیاورید به نحوی که به حالت اول باز گردد. همه تکرارها را انجام داده و سپس با دست دیگر همین تمرین ها را انجام دهید. می توانید برای سخت تر شدن تمرین از دمبل های سنگین تر استفاده کنید.
3-Arm
بازو به بالا از پهلو به حالت شنا قرا بگیرید. دستانتان کاملا زیر شانه ها قرار بگیرد. دمبل سبکی را در دست چپ خود بگیرید. با کمک عضلات شکم  تعادل خود را حفظ کنید. دستتان را کشیده و صاف در کنار بدن بگیرید. یک ثانیه صبر کنید وسپس به آرامی دستتان را پایین بیاورید و به حالت شروع باز گردید. همه تکرارها را انجام داده و سپس دست دیگر را تمرین دهید. برای سخت تر شدن تمرین می توانید زانوهای خود را از زمین بلند کرده و تعادل خود را به روی انگشتان پا حفظ کنید. تمرین چکشی جلوبازو پاها را به عرض شانه باز کنید و دستان خود را در کنار بدن قرار دهید و در هر دست یک دمبل سنگین بگیرید. دست چپ را تا زاویه 90 درجه خم کنید در حالی که دمبل را به شکل عمودی در دست دارید، دست راست خود را نیز به همان شکل بگیرید دمبل ها را به سمت شانه بکشید و در عین حال آرنج ها را از بدن جدا نکنید. همه تکرارها را انجام دهید و سپس دستها را به پایین آورده و بعد از 30 ثانیه ست بعدی را انجام دهید. برای اینکه تمرین را سخت تر کنید دمبل ها را ثابت و به شکل افقی در دست بگیرید.
4-Arm

7-Arm
منبع : nikoo.com

21 اردیبهشت 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن