تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802520453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور وزیر آموزش و پرورش در روزهای نخست نمایشگاه یک اتفاق خوب بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام نمایشگاه حضور وزیر آموزش و پرورش در روزهای نخست نمایشگاه یک اتفاق خوب بود خبرگزاری پانا:قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب در دومین نشست خبری گفت:حضور چهرهای فرهنگی و فکری یکی از اتفاقات بسیار خوب بود که امسال در همان روزهای نخست شاهد حضور وزیر آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی کتاب بودیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 18:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا،دومین نشست خبری که با حضور رئیس نمایشگاه سید عباس صالحی و مسعود شهرام نیا برگزار شد به جزئیات و اتفاقات که در نیمه اول نمایشگاه افتاد اشاره و توضیحاتی را ارائه کردند. رئیس نمایشگاه در صحبت های خود در مورد اتفاقات افتاده در نیمه نخست نمایشگاه گفت:حضور میهمانان خارجی اتفاق بسیار خوبی یوده و حضور کشور هایی چون پاریس و فرانکفورت و پکن یک فرصت بزرگ فرهنگی برای کشور ایران است ه باید قدر این میهمانان فرهنگی بین الملل را بیش از گذشته ارج نهیم. وی در ارتباط با میهمانان نمایشگاه مخصوصا کشور عمان تصریح کرد:حضور این میهمانان باعث می شود ما در سطح بین الملل به توسعه پایدار با این کشور فکر کنیم و در واقع یک درچه پایداری برای صنتعت نشر هستند و حضور میهمان ویژه این بخش کشور عمان که مقدمات بسیار خوبی داش، .عمان هم یک پنجره ای است برای ارتباط با کشورهای خلیج عرب که برای دیپلماسی فرهنگی کشورمان اهمیت ویژه ای دارد صالحی در ادامه تصریح کرد:آنچه که برای ما مهم بود که در بخش بین الملل بدرخشیم که این اتفاق هم افتاد هم حضور میهمانان و هم نشست های تخصصی و بررسی زبان و ادبیات هر کشور که باعث ارتقای کیفی نمایشگاه در بخش لبین الملل شده ایم.در حوزه داخلی هم اتفاقات بسیار خوبی را شاهد بودیم در حوزه استان ها هر روز برنامه یک استان را داریم که همین یک گنجینه بزرگ فرهنگی برای کشور و بازدید کنندگان است. وی در ادامه صحبت هایش در مورد اقتصاد نشر در نمایشگاه عنوان کرد:یکی از بحث های بسیار مهم در نمایشگاه همین اقتصاد نشر است که تا به امروز در نیمه نخست  می توان به جرئت گفت 50% نسبت به سال پیش فروش داشته ایم که بسیار رقم بالایی است.و 55%تراکنش در چهار روز اول یک رقم قابل توجه و قابل اعتبار است. در ادامه شهرام نیا هم در مورد برنامه های اجرا شده و بازدید عموم توضیح داد:نمایشگاه امسال تا الان طبق برنامه ریزی های تانجام شده روزهای خوبی را سپری کرده و در بعد بین الملل هم قدرت برجسته ای داشته است. و اینکه هر روز در نمایشگاه به اسم یک کشور ست در واقع  یک برنامه ای بوده در جهت تحقق شعار نمایشگاه که"خواندن،گفت و گو "با جهان است. قائم مقام در ادامه افزود:برنامه های سرای اهل قلم امسال وجه قابل توجه و مهمی را به خود اختصاص داده  است.همچنین در دیگر بخش های نمایشگاه سالن های مهمی و اتفاقات آنجا هم بسیار اثر گذار و پر بازدید بوده مخصوصا نمایش آثار تصویر گران در سالن کودک و نوجوان که در این سالن هم نشست های حول محور بحث های نوجوانان به صورت چالش برگزار می شود. وی در مورد حضور چهره های مهم فرهنگی گفت:حضور چهرههای فرهنگی در همان روزهای ابتدایی نمایشگاه بسار خوب بود و خود حضور این چهره ها به عنوان کساینکه در نهادی های فکری و فرهنگی هستند نقش شان را در این وادی دو چندان و پرر رنگ می کند  که حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر نیرو از این چهره ها بود.        













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن