تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802525346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه مهم همکاری بین استانداری مازندران و دانشگاه تهران امضا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تفاهم نامه مهم همکاری بین استانداری مازندران و دانشگاه تهران امضا شد ساری - ایرنا - تفاهم نامه مهم همکاری بین استانداری مازندران و دانشگاه تهران امضاء شد تفاهم نامه همکاری بین استانداری مازندران و دانشگاه تهران به امضا دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران و دکتر محمود نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه تهران رسید .


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری مازندران این تفاهم نامه در راستای توسعه تعامل بین طرفین و بهره مندی از امکانات و توانمندی های یکدیگر با توسعه همکاری های علمی، پژوهشی، فناوری، ترویجی و اجرایی برای پاسخ گویی به نیازهای دو طرف منعقد شده است.
تعریف، تدوین و اجرای کلان پروژه ها در راستای اولویت های تحقیقاتی استانداری و با تکیه بر توانمندی های دانشگاه ، تعریف و اجرای طرح های پژوهشی، فناوری، آموزشی و ترویجی مورد نیاز از جمله: کشاورزی، منابع طبیعی، جنگل، دریا و شیلات، محیط زیست، آب و فاضلاب، خاک، آلودگی های محیط زیستی و پسماند، بازیافت، راه و شهرسازی، گردشگری، صنایع دستی، فناوری اطلاعات و حکمرانی الکترونیک، انرژی های تجدید پذیر و پاک، صنایع تبدیلی و بسته بندی،اشتغال و فرصت های شغلی، ورزش و تربیت بدنی، جوانان، فرهنگ، هنر، سلامت، رفاه و امنیت و موضوعات اجتماعی، تجارت و سرمایه گذاری، بازارسازی، و صادرات بین المللی از جمله اهداف این توافقنامه است.
همچنین تعریف و اجرای پایان نامه ها و رساله های دانشجویان دانشگاه بر اساس نیازهای استانداری، همکاری در زمینه برگزاری همایش ها و نشست های علمی با محوریت موضوعات مورد نیاز، ایجاد مراکز رشد، پارک علم و فناوری، کریدر فناوری، و شرکت های دانش بنیان، بسترسازی برای استفاده از منابع نیروی انسانی متخصص و علمی استان و ارتقاء توانمندیهای علمی، پژوهشی و فناوری از دیگر اهداف این توافقنامه است.
بر اساس این تفاهم نامه اهم تعهدات و وظایف دانشگاه به شرح زیر است :
- تعریف،تدوین و اجرای پروژه ها و طرح های پژوهشی، در زمینه های مورد نیاز استانداری مطابق با موضوع و زمینه های همکاری، با همکاری کلیه واحدهای تابعه دانشگاه.
- فراهم نمودن زمینه مساعد برای محققان و پژوهشگران استانداری برای دسترسی به نتایج پروژه های پژوهشی و منابع علمی دانشگاه مطابق ضوابط مربوطه.
- تعریف و هدایت پایان نامه ها ورساله های دانشجویان دانشگاه بر اساس اولویت های استان.
- برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی مورد نیاز استان.
- انجام خدمات مشاوره ای و انتقال فناوری بر اساس نیازهای استان.
- برگزاری همایش ها و نشست های علمی، ترویجی و نیاز سنجی در استان مازندران.
- بررسی و مطالعه برای ایجاد مراکز رشد، شعبه ی پارک علم وفناوری، و شرکت های دانش بنیان.
- فراهم آوردن زمینه همکاری و استفاده از منابع نیروی انسانی دانشگاهی و علمی استان در طرح های تحقیقاتی و اولویت های مورد نیاز استان.
همچنین بر اساس این توافقنامه استانداری مازندران موارد زیر را متعهد شده است:
- انعقاد قرارداد و تأمین اعتبارات لازم در زمینه انجام تعهدات مندرج در قراردادهای منعقده فی مابین در راستای مفاد تفاهم نامه
- ارائه فهرست اولویت های تحقیقاتی استان در قالب طرح های پژوهشی کاربردی، پایان نامه ها و رساله های دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- فراهم نمودن زمینه مساعد برای محققین دانشگاه جهت بررسی و مطالعه مسائل، نیازها، و اولویت های پژوهشی و فناوری استان با استفاده از امکانات موجود در استان.
- حمایت و پشتیبانی های مادی و معنوی از طرح های تحقیقاتی، پایان نامه ها و رساله های دانشجویان دانشگاه مطابق با نیازهای استان.
برای تحقق مفاد این تفاهم نامه که در شش ماده و یک تبصره و درچهار نسخه متحد الشکل و مطابق با مواد 10 و 190 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردید کمیته مشترک شش نفره با شرکت سه نفر از نمایندگان طرفین و با حکم رؤسای دوطرف به مدت پنج سال تشکیل خواهد شد.ک/1
6097



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن