تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه اعتصاب غذای یک چهره شاخص جهاد اسلامی در زندان صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ادامه اعتصاب غذای یک چهره شاخص جهاد اسلامی در زندان صهیونیستی تهران - ایرنا - اعتصاب غذای شیخ خضر عدنان یکی از چهره های شاخص جنبش جهاد اسلامی در اعتراض به سومین دور تمدید حکم بازداشت اداری خود، وارد ششمین روز شد .


پایگاه خبری فلسطین آنلاین با اعلام این خبر افزود: جنبش جهاد اسلامی با تایید این اعتصاب غذا اعلام کرد که وی یک ماه پیش از تصمیم خضر عدنان برای اعتصاب در صورت تمدید مجدد حکم بازداشت اداری از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی، خبر داده بود.
شیخ خضر عدنان از اهالی جنین فلسطین متاهل و دارای پنج فرزند است و نیروهای رژیم صهیونیستی که برای دهمین بار در تابستان گذشته وی را بازداشت کردند و در این مدت چندین بار حکم بازداشت اداری وی شده است.
شیخ عدنان از چهره های پیشرو در اعتراض به رویه بازداشت اداری فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی به شمار می رود و اعتصاب غذای وی در سال 2012 صهیونیستها را ناگزیر کرد تا عدنان را آزاد کنند.
این فعال فلسطینی 37 ساله آغاز کننده حرکت اعتصاب غذا در اعتراض به این رویه غیر قانونی رژیم صهیونیستی است . وی در سال 2012 اعتصاب غذایی 66 روزه داشت.
خاورم 6002**1651



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن