تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناشنیده‌های ترانه‌هایم را این بار با صدایم می‌گویم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «یاحا کاشانی»:
ناشنیده‌های ترانه‌هایم را این بار با صدایم می‌گویم
برای ورودم به عرصه خوانندگی مصمم هستم و آن را زمینه‌ای برای انتقال حرفها و صحبت‌هایی که از طریق ترانه‌هایم شنیده نشده می‌دانم.


"یاحا کاشانی"، ترانه‌سرا و خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در رابطه با گرایش و تمایل این روزهای خود به خوانندگی گفت: برای ورودم به عرصه خوانندگی مصمم هستم و آن را زمینه‌ای برای انتقال حرفها و صحبت‌هایی ناگفته می‌دانم.


وی ادامه داد: تصمیمم برای خوانندگی برگرفته از یک احساس درونی است و دوست داشتم برخی از ترانه‌هایم را با صدای خودم به گوش مخاطبان برسانم.


ترانه‌سرای "برف" بابک جهانبخش عنوان کرد: برخی ترانه‌هایم را که به افراد سرشناس و خواننده‌های شناخته شده سپردم توانستند منظور و احساسم را منتقل کنند اما در مقابل برخی افراد تازه‌کار خیلی نتوانستند حق مطلب را ادا کنند.


کاشانی خاطر نشان کرد: زمانی که ما ترانه‌ای را می‌سراییم لزومی ندارد برای خوانندگان احساس خود را توصیف کنیم در واقع ما باید تمام حرفهایمان را در ترانه‌مان بگوییم.


کاشانی از ترانه‌هایی که به تازگی از وی منتشر شده، عنوان کرد: ترانه "برف" ، "متشکرم" را دوست دارم و احساس می‌کنم این روزها کمی انگیزه‌ام فرو کش کرده است.


این ترانه سرا در توصیه به علاقمندان به ترانه‌سرایی بیان کرد: مطالعه در همه حیطه برای ترانه سرای لازم و مفید است از کتابهای حافظ، سعدی و مولانا و کلاسیک تا آثار شعرای معاصر را همه باید استفاده و مطالعه کنند.


در این میان من،  سروده‌های استاد محمد علی بهمنی، فاضل نظری و فرید احمدی که دارای سبک خاص خود است را بسیار دوست دارم.


گفتنی است، یاحا کاشانی به تازگی جدید‌ترین قطعه خود را با نام "قلبی که تنها شه" را منتشر کرده که ترانه سرایی آن بر عهده خود وی و تنظیم "حامد برادران" و آهنگساز "میلاد باران" می‌باشد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

جشن تولد یك سالگی" امروز هنوز تموم نشده"
نسل چهارم از امام مي گويند




۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن