تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819443627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال ۱ - ۴ تراکتور/ سایپا ۳ - ۲ استقلال خ./ فولاد ۱ - ۰ ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استقلال ۱ - ۴ تراکتور/ سایپا ۳ - ۲ استقلال خ./ فولاد ۱ - ۰ ملوان


دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به طور همزمان برگزار شد که استقلال میزبان با نتیجه یک به چهار بازی را به حریفش تراکتورسازی واگذار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رقابت فشرده تراکتورسازی، نفت و سپاهان برای قهرمانی، تلاشِ ذوب آهن، فولاد و استقلال برای کسب سهمیه آسیایی و جدالِ 6 تیم برای بقا، حساسیت هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال را چند برابر کرده است.    در چارچوب هشت دیدار این هفته که همزمان آغاز شد، استقلال در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم صدرنشین تراکتورسازی تبریز به باخت سنگین یک به چهار تن داد.
نفت رده دومی در ورزشگاه تختی تهران یک به صفر بر صبای قم پیروز شد؛ نفت‌ مسجد سلیمان در زمین خود یک به سه بازی را به سپاهان، تیم سوم جدول، واگذار کرد. ذوب آهن در فولاد شهر اصفهان دو بر صفر بر ملوان پیروز شد؛ فولاد خوزستان در اهواز با پدیده مشهد به نتیجه صفر - صفر رضایت داد؛ سایپا در کرج با نتیجه سه بر دو استقلال خوزستان را شکست داد؛ گسترش فولاد در تبریز 2 به صفر پرسپولیس را از پیش رو برداشت و در ورزشگاه شهرقدس، پیکان با راه‌ آهن دو بر دو مساوی کردند.


یک شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن