تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821250382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معضل بیکاری نمایندگان شکست خورده انتخابات پارلمانی انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معضل بیکاری نمایندگان شکست خورده انتخابات پارلمانی انگلیس لندن - ایرنا - روزنامه ایندیپندنت در گزارشی با اشاره به انتخابات عمومی انگلیس که منجر به شکست سنگین برخی از احزاب سیاسی در این کشور شد، نوشت: نمایندگانی که در جریان انتخابات پنجشنبه از عرصه سیاست جا ماندند، اکنون به دنبال کار می گردند.


به گزارش ایرنا، ایندیپندنت در این گزارش نوشت: در حالی که حزب کارگر در جریان این انتخابات شگفت انگیز تمام کرسی های خود را در اسکاتلند به حزب ملی اسکاتلند واگذار کرد و حزب لیبرال دمکرات نیز با وضعیتی مشابه روبرو گردید اکنون بسیاری از سیاستمداران این احزاب که شاید هیچ وقت فکر چنین موقعی را نمی کردند، اکنون در صفحات شغل یابی به دنبال کار می گردند.
این روزنامه انگلیسی با بیان اینکه روزگاری پیشینه نمایندگی مجلس می توانست ضامن ورود به هیات مدیره شرکت های معتبر باشد اما رسوایی های پی در پی، دستمزدهای گزاف و بی تجربگی نمایندگان خارج از عرصه سیاست، این نقطه امید را نیز کور کرده است.
ایندیپندنت به نقل از "برایان بینلی"، نماینده اسبق حزب محافظه کار در منطقه "نورثمپتون جنوبی" که از سمت کناره گیری کرده و اکنون به فعالیت در شرکتش بازگشته نوشت: سابقه کاری نمایندگان مجلس رو به افول گذاشته است. سالهای گذشته، شرکت های تجاری بر این باور بودند که با استخدام یک نماینده مجلس می توانند بر اوضاع سیاسی مسلط شوند و این در حالی است که این شیفتگی اکنون کاهش پیدا کرده است.
این روزنامه انگلیسی همچنین به نقل از "ایان ژوزف" مدیر یک شرکت انگلیسی نوشت که نمایندگان مجلس به دلیل نوع کارشان و بالاخص آن آنهایی که صرفا سابقه سیاسی دارند، زمانی که به عرصه کار اجتماعی باز می گردند نمی توانند به فرهنگ کاری از 9صبح تا 5 بعداز ظهر عادت کنند.
در جریان انتخابات روز پنجشنبه گذشته که منجر به پیروزی اکثریت قاطع محافظه کاران در انتخابات عمومی انگلیس گردید، بسیاری از شخصیت های کلیدی سایر احزاب سیاسی از جمله "دنی الکساندر" (معاون وزیر خزانه داری - حزب لیبرال دمکرات)، "وینس کیبل" (وزیر تجارت - حزب لیبرال دمکرات)، "اد دیوی" (وزیر انرژی - حزب لیبرال دمکرات)، "اد بالز" (وزیر خزانه داری دولت سایه - حزب کارگر) از دور رقابت ها خارج شده اند.
گرچه انتخابات پارلمانی انگلیس بر اساس قانون هر پنج سال یکبار برگزار می شود، اما بر اساس سنت دیرینه ای که بر عرصه سیاست این کشور حکمفرماست، آن دسته از نمایندگانی که بیش از یک دوره در مجلس رای می آورند اقدام به تاسیس دفتر نمایندگی ثابت در حوزه انتخابی شان می کنند و معمولا تا پایان دوره باز نشستگی به ارائه خدمات سیاسی می پردازند.
با این حال انتخابات اخیر در انگلیس خواب بسیاری از نمایندگان ارشد را که بعضا چندین دهه نمایندگی حوزه انتخابی شان را بر عهده داشته اند، بر هم زده و موج نگرانی ها برای آنها به همراه داشته است.
در انتخابات روز پنجشنبه گذشته حزب محافظه کار موفق به کسب قاطع کرسی مجلس عوام شد.
اروپام**4**ن**1552



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن